کد خبر: 1106991
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تیرانداز المپیک ۲۰۱۲:
عضو سابق تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر دست روی امنیت جامعه گذاشتند و با ترغیب افراد و جوانان، درصدد تحت شعاع قرار دادن امنیت ایران اسلامی بودند.

ابراهیم برخورداری با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: جوانان بسیاری در راه سربلندی کشورمان جان خود را فدا کرده اند تا تمامیت ارضی کشور و اسلامی بودن ایران را به کشورهای دیگر به اثبات برسانیم.

وی افزود: اینکه اذعان می شود دو دستگی در کشور ایجاد شده را قبول ندارم، شاید در برخی موضوعات نیاز به روزرسانی قوانین باشد اما به طور کلی کشور ما در بسیاری از حوزه ها پیشتاز است و با همدلی می توانیم به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

عضو سابق تیم ملی تیراندازی با تپانچه ادامه داد: دشمنان می خواهند اصل چارچوب ها و ارزش های اسلامی همچون حجاب را هدف قرار دهند اما باید بدانند اسلام و حجاب از هم جدا نیستند، هدف آنان القای افکار منفی و باب میلشان به جامعه است و باید با جهاد تبیین به این موضوعات بپردازیم و اهداف متعالی نظام اسلامی را تشریح کنیم.

برخورداری اضافه کرد: در ۴۳ سال گذشته با تمام مشکلات و دشمنی هایی صورت گرفته، جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته که با بررسی منصفانه می توان نتایج آن را در پیشرفت کشور مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست دهیم و مبانی دین مقدس اسلام را به گونه ای برای نوجوانان و جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ تبیین کنیم که جذب قوانین و ارزش های اسلامی شوند، متاسفانه تاکنون در موضوع نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در نسل نوجوان و جوان کم کاری صورت گرفته است و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

اولین مرد کسب کننده سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با تپانچه ایران تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان زیادی داشته و داریم که با تحرکات خود همیشه درصدد بودند یک اتفاق کوچک را بزرگ جلوه دهند و در حوادث اخیر، با بزرگ نمایی و شرایط ایجاد شده تلاش کردند موضوع را به نفع خودشان استفاده کنند، در واقع باید گفت دشمنان چشم دیدن عزت، آبرو و اقتدار ایران اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید و مرهون زحمات نیروهای مسلح و امنیتی است، ندارند.

برخورداری افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر دست روی امنیت نظام گذاشتند و با ترغیب افراد و جوانان، درصدد تحت شعاع قرار دادن امنیت ایران اسلامی بودند و با خشونت طلبی به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بودند.

وی ادامه داد: در هر جامعه ای ممکن است افکار برخی چهره ها با حوادثی که رقم می خورد هم راستا نباشد اما چهره های شاخص و تریبون داران در حوزه های مختلف که در بین مردم شناخته شده و محبوب هستند باید بیشتر از گذشته از منافع و مصالح کشور صیانت کنند و قدرت، آبرو و عزت کشور را که حاصل خون شهدای بسیاری است، همیشه مدنظرشان باشد.

گفتنی است برخورداری از سال ۷۹ تا ۹۸ یعنی حدود ۲۰ سال عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه بوده که ۱۳۰ مدال کشوری، بین المللی، غرب آسیا، آسیا و جهانی دارد و در سال ۲۰۱۲ به عنوان نماینده ورزشکاران برای اولین بار در رشته تپانچه آقایان در المپیک لندن حضور یافت.

وی تنها ورزشکار از استان قزوین می باشد که چهار دوره متوالی در بازی های آسیایی حضور پیدا کرده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار