کد خبر: 1106922
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
رئیس شورای شهر تهران گفت:خدمت به مردم، کار شایسته‌ای است که هیچگاه فراموش نخواهد شد، آتش‌نشانان عزیز افرادی هستند که در صف اول خدمت قرار گرفتند.

مهدی چمران در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه شماره 9 آتش نشانی مشهد اظهارداشت: شهرمشهد که چشم و چراغ کشور ما‌ست، توانسته به خوبی نشان دهد که آمادگی کامل را برای مقابله با بحران‌ها داشته و دارد، من نیز امیدوارم همان‌گونه که در بسیاری از مسائل پیشتاز و پیشگام است، در زمینه آتش‌نشانی هم به برکت حضرت رضا(ع) و تلاش و فداکاری شما پیشگام باشد.

وی افزود:آتش‌نشانان در صف اول خدمت قرار گرفتند و در مواقع خطر و مشکل، جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا جان دیگران را از خطر برهاند؛ همین امر جایگاه آنان را در نزد خداوند و مردم، بالا، بزرگ و ارزشمند کرده است. نیرو‌های آتش‌نشانی در کشور و در شهر مشهد هم فعالیت خوبی دارند و امیدوارم با مدیریت مسئولین و مدیریت شهرداری، خدمات ویژه خودشان را به مردم ارائه بدهند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: آمادگی هر شهری را با چند چیز می‌توان بررسی کرد که یکی از این آمادگی‌ها، سازمان آتش‌نشانی است، این سازمان در بحران‌ها و شرایط مختلف وارد عرصه شده و کار عملیاتی جدی انجام می‌دهد، عملیاتی که به ثانیه‌ها ارتباط دارد.

اختیارات شهرداری مشهد نیازمند بازنگری جدی است

سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس نیز اظهارداشت: اختیارات شهرداری مشهد در سطح شهرداری‌های 100 یا 200 هزار نفری است که نیازمند بازنگری‌های جدی است؛ هر تغییر ساختار ما نیازمند هزار امضا است، اگر می‌خواهید مدیریت مشهد در تراز ملی و بین‌المللی باشد و آبروی جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس ما باشد، توجه شما هم به مشهد باید در همان سطح باشد.

وی افزود: سرمایه اصلی هر سازمانی، نیروی انسانی آن سازمان است، نیروی انسانی دانشی، مسئولیت‌پذیر و آماده به کار شهرداری مشهد مفتخر است که امروز بیش از 30 هزار نیروی انسانی پرتلاش دارد که نمونه‌ای از تلاش آنان در دهه پایانی ماه صفر مشهود بود که در عرصه‌های مختلف خدمات شهری، حمل و نقل، اسکان امور فرهنگی و اجتماعی پیشگام بودند.

اجرائی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های خاص مشهد و تفاوت عمده آن با سایر شهر‌های دیگر کشور، فلسفه ذاتی آن است، مشهد از به هم پیوستن روستاها، بسیار کهن و قدیمی نیست بلکه شهری جوان یا نوجوان با قدمت کمتر از هزار و 300 ساله است که در یک بازه زمانی خیلی کوتاه گوی سبقت را از همه کهن شهر‌های اطراف خود در جمعیت‌پذیری بوده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار