کد خبر: 1106820
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقتی و گردوخاک در جنوب شرق کشور و وضعیت متلاظم و مواج دریای خزر طی امروز - جمعه - و روزهای آتی خبر داد.

سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، درباره وضعیت جوی کشور طی امروز - جمعه - و روزهای آینده اظهار داشت: در پنج روز آینده در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب برای مناطقی از هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان وبلوچستان، رشد ابرهای همرفتی گاهی همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گردوخاک رخ می‌دهد.

نقشینه ادامه داد: امروز در مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی، فردا و پس فردا (۹ و ۱۰ مهر ) در گلستان، خراسان شمالی و بلندی‌های مازندران، سمنان و شرق تهران در برخی از ساعت‌ها، بارش پراکنده، همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. همچنین فردا و پس فردا، وزش باد شدید در شرق و شمال‌شرق کشور مورد انتظار است و همین شرایط در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی که می‌تواند سبب گردوخاک در مناطق مستعد شود.

وی با اعلام اینکه امروز و فردا دریای خزر مواج و متلاطم است، گفت: در مناطق ساحلی دریای خزر هشدار زرد صادر شده اتست و هموطنان باید نسبت به فعالیت‌های دریایی و تفریحی طی روزهای اعلام شده احتیاط لازم را داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز و فردا غبار صبحگاهی دارد. فردا تهران در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر دارد که در مناطق جنوب استان تهران امروز وزش باد شدید است و سبب خیزش گردوخاک می‌شود.

بیشینه دمای امروز تهران ۳۴ و فردا به ۳۱ درجه می‌رسد. کمینه دمای امروز پایتخت در ایستگاه مهرآباد ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار