کد خبر: 1106519
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
رهبر انصارالله:
رهبر جنبش انصارالله یمن در نشستی ضمن تاکید بر جامع بودن مبانی مکتب رسول خدا(ص)، خاطرنشان کرد که عدم درک اهمیت و عظمت پیام رسول خدا برای امت اسلامی خطرناک خواهد بود.
«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) هم زمان با سالروز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه در نشست سالانه علمای یمن به سخنرانی پرداخت.

طبق گزارش پایگاه خبری «انصارالله» یمن، رهبر این جنبش گفت: «شایسته است علمای الهی در خط مقدم امت ما باشند تا با بهره مندی از فضیلت مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در راستای اعتلای امت اسلامی تلاش کنند. خطر برای امت اسلامی، عدم درک اهمیت و عظمت پیام محمدی برای حل مشکلات و پیشبرد امور است».

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: «آنچه رسول اکرم (ص) به امت ما ارائه کرد مکتبی جامع و یکپارچه بود که به ارتقای ایمانی و اخلاقی کمک می‌کند؛ پیام الهی قادر به حل همه مشکلات سیاسی و اجتماعی امت ماست».

وی در ادامه افزود: «یکی از مهم ترین کارهایی که علمای الهی انجام می‌دهند، تثبیت وابستگی اعتقادی و اصل اقتدا به رسول خدا (ص) و الگوبرداری از ایشان است. آنچه بسیاری از جوانان از آن رنج می‌برند، هرج و مرج ناشی از تحت تاثیر دیگران قرار گرفتن است؛ که دلیل این نیز عدم ارتباط با رسول خدا و قرآن کریم به عنوان منابع هدایت است».

رهبر جنبش انصارالله خاطرنشان کرد: «مهم است که با تلاش‌های دشمنانمان در به بیراهه کشاندن جامعه و جوانان‌مان مقابله کنیم؛ هر چه هجمه دشمنان به ملت ما بیشتر باشد، مسئولیت علما برای مقابله با این هجمه‌ها بیشتر خواهد بود. ارائه رهنمودهای قرآنی به عنوان راهگشای مشکلات امت و در عین حال اهتمام به تبیین این رهنمودها مهم است؛ زیرا باطل ذاتاً زودگذر است».

بعد از این مراسم سخنرانی، نشست سالانه علمای یمن بیانیه‌ای صادر و در آن گفتند که ما ائتلاف متجاوز را به احترام به آتش‌بس، توقف تجاوز، رفع محاصره، استفاده از فرصت‌ها برای دست‌یابی به صلحی عادلانه و همه جانبه و رسیدگی به پرونده‌های جنگ دعوت می‌کنیم.

این بیانیه در پایان نشست ضمن محکوم کردن تمامی شکل‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پیروزهای اخیر جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین در مقابل تل‌آویو را ستودند و بر ادامه مبارزه با اشغالگری صهیونیست‌ها تاکید کردند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار