کد خبر: 1106495
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
عطایی:
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان برای مدت طولانی در اختیار تیم‌های باشگاهی هستند و در آنجا است که باید پیشرفت و رشد آنها شکل بگیرد، نه در تیم ملی.
 

بهروز عطایی در خصوص اینکه تیم هراز آمل در فصل جدید لیگ برتر والیبال به دنبال چه جایگاهی است، اظهار داشت: نمی‌توان از الان هدفگذاری مشخصی را برای تیم در نظر گرفت. چرا که ما بازی به بازی پیش می‌رویم؛ اما هدف اصلی ما این است که نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال هراز در مورد اینکه چه ارزیابی از فصل جدید لیگ برتر والیبال و شرایط تیم‌ها دارد، گفت: تیم‌های لیگ برتر را می‌توان در ۳ بخش قرار داد. سه چهار تیم هستند که آنها را باید مدعی قهرمانی قرار داد. تعدادی از تیم‌ها هم به دنبال حضور در پلی‌اف هستند و البته برای حضور در نیمه نهایی هم برای خودشان شانس متصور هستند. سایر تیم‌های باقیمانده تلاش می‌کنند در لیگ بمانند و سقوط نکنند.

عطایی درباره اینکه لیگ تا چه حد می‌تواند به تیم ملی والیبال کمک کند، گفت: قطعا لیگ نقش مهمی در بازیکن‌سازی و تزریق بازیکنان باکیفیت به تیم ملی دارد. چرا که بازیکنان برای مدت طولانی در اختیار تیم‌های باشگاهی هستند و در آنجا است که باید پیشرفت و رشد آنها شکل بگیرد، نه در تیم ملی.

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم‌های قدرتمندی مثل ایتالیا و لهستان در بهترین تیم‌های باشگاهی دنیا بازی می‌کنند و تیم‌های ملی آنها از این مسئله سود می‌برند. به همین خاطر هر چقدر لیگ برتر والیبال ایران کیفیت بهتری داشته باشد تیم ملی دارای بازیکنان آماده‌تری خواهد بود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار