کد خبر: 1106212
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان از برگزاری ۲۸ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیش از ۲۵۰ پایگاه بسیج خواهران در این استان خبر داد.

عفت دیابی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال نیز مطابق سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه بسیج جامعه زنان استان سمنان تهیه و تدارک دیده شده است که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: ۲۸ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در بیش از ۲۵۰ پایگاه بسیج خواهران در سطح استان سمنان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان بیان کرد: برنامه شاخص استان که متولی اصلی این برنامه استان سمنان است و با حضور استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و خوزستان برگزار می‌شود با عنوان «نشست برخط» در روز ۶ مهرماه با سخنرانی «رزمنده بسیجی دفاع مقدس خانم مجدیان» در بستر روبیکا برگزار می‌شود.
دیابی با اشاره به طرح‌های مشترک حوزه‌های مقاومت خواهران در هفته دفاع مقدس گفت: از جمله این طرح‌ها برپایی طرح «دانشگاه ایثار» است که در قالب اجرای این برنامه دیدار با جانبازان و خانواده معزز شهدا انجام می‌شود.
وی از دیگر طرح‌های حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران استان سمنان را «زیست شهیدانه"برپایی کارگاه سبک زندگی و سیره شهدا در ازدواج و فرزندآوری"»، «اکرام حسنی "تحت پوشش قرار دادن ایتام به نیت شهدا"»، «حلقه وصل"دیدار صمیمانه پیشکسوتان دفاع مقدس، نوجوانان و اهدای نمادین پرچم گام دوم انقلاب به آنها"»، «سینما مقاومت"پخش فیلم‌های دفاع مقدس در پایگاه و مسجد از جمله تک تیرانداز، محسن ژاپنی و... "»، «طبیب ایثار"معاینه و ویزیت رایگان پزشکان در پایگاه و مسجد»، «پاتوق گفتگو"ایجاد فضای گفتگو در پارک‌ها و اماکن عمومی با جوانان و پاسخگویی به شبهات آنها"» و «پویش قهرمان شهیدم» عنوان کرد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان بیان کرد: «ستارگان هدایت"مسابقه کتابخوانی شهدایی"»، نهضت وصیت نامه خوانی، بهشت گردی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، روایتگری راویان هشت سال دفاع مقدس، مسابقه عکاسی قاب ماندگار، «تماشاخانه"اجرای تئاتر و فیلم‌های دفاع مقدس در محیط پایگاه"»، «نمایی از بهشت" برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و سیر نمایشگاهی در مساجد، پارک‌ها و محله‌های اسلامی"»، «همگام با شهدا و هدیه به شهدا" اجرای خدمات کمک‌های مؤمنانه و لوازم التحریربه نیابت از شهدا"»، «جهادگران تبیین"برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع حقایق هفته دفاع و سبک زندگی اسلامی»، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برگزاری پویش‌های مختلف در فضای مجازی و «جلوه شکوه"فضاسازی مناسب در سطح محله با نصب بنر و پوستر"» از جمله دیگر ویژه برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در سطح استان سمنان به همت بسیج جامعه زنان این استان برپا می‌شود.
دیابی همچنین از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان استان سمنان در هفته دفاع مقدس امسال را برپایی برنامه‌هایی نظیر «آبروی محله"برگزاری روضه‌های خانگی درمحله و پایگاه»، برگزاری برنامه میقات صالحین در میقات‌های نماز جمعه، برگزاری شب خاطره در پایگاه‌های محل، برگزاری مسابقات ورزشی، «سفیران مهر"حضور تیم‌های تذکر لسانی در تفرجگاه ها»، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برپایی میز خدمت مشاوره اسلامی، برگزاری مسابقات قرآنی و تقدیر از الگو‌های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده شهدا عنوان کرد.
وی تأکید کرد: آموزه‌های دفاع مقدس باید به نسل جوان و نوجوان امروز انتقال یابد چرا که جامعه امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار