کد خبر: 1106084
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
همزمان با گراميداشت چهل ودومين سالگرد هفته دفاع مقدس؛
مسئول تبليغات اسلامي ودبيرشوراي فرهنگي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و با توجه به تقارن آن با ایام پاياني ماه صفر تمام برنامه‌ها با محوریت تبیین مکتب حسینی و عاشورا برگزار می‌شوند.
سیده سمیه ناصری

حجةالاسلام غلامعلي سليماني افزود: دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و امروز بیان و تبیین ابعاد و جزئیات این واقعه حماسه‌ساز با زبان‌های متفاوت و جذاب هنری از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است.

وي تصریح کرد: هفته دفاع مقدس بزرگترین فرصت برای ترویج فرهنگ و گفتمان دفاع مقدس است و امسال تمام برنامه‌ها با رویکرد شعار حماسی «ما مقاوم هستیم» برگزار می‌شوند.

حجةالاسلام سليماني با اشاره به جزئیات برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال بیان کرد: مراسم تجلیل از 25 تن از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس اداره كل همراه با لوح سپاس يكي از برنامه هاي كليدي اين هفته خواهد بود .

وي همچنين گفت: از همكاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس اداره خواسته شده تا عكس هاي دوران رزمندگي خود را ارائه نمايند تا در نمايشگاهي كه به همين منظور بر پا مي شود در معرض نمايش گذاشته شود.

مسئول تبليغات اسلامي ودبيرشوراي فرهنگي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اذعان كرد: مقرر است اعضاي شوراي فرهنگي و پايگاه بسيج اداره كل راه و شهرسازي برنامه اي را براي ديدار از خانواده هاي پنج تن از ايثارگران را در هفته دفاع مقدس داشته باشند.

حجةالاسلام سليماني برگزاري مسابقات فرهنگي ورزشي بين همكاران، تبليغات محيطي و عطرافشاني و غبار روبي از اهم برنامه هاي هفته دفاع مقدس در اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي عنوان كرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار