کد خبر: 1105983
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فردی که در دیواندره دستگیر شد سه گونی اسلحه آمریکایی به همراه داشت و برادرش عضو گروهک بوده و با سرعت اخبار و حوادث را به رسانه‌های معاند گزارش کرده است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در دیدار با شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره تمام شهیدان، ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان امنیت و آسایش کشور را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه مطالعه و بررسی تاریخ جنگ‌های جهان اظهار کرد: جنگ ایران با رژیم بعثی عراق افزون بر یک عملیات دفاعی یک حنگ اعتقادی بوده است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه جنگ ایران و رژیم بعثی عراق یک جنگ نابرابر بود، امکانات نظامی و جنگی ایران در برابر موقعیت تاکتیکی جنگی و تسلیحاتی دشمن غیر قابل مقایسه عنوان کرد.

وی رهبری امام راحل (ره)، مقاومت و ایستادگی دلیرمردان و رزمندگان را عامل پیروزی جنگ تحمیلی دانست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای تبیین حماسه‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس دانست و افزود: حماسه‌های دوران دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، مدارس و رسانه ملی برای نسل امروز بازگو روایتگری شود.

سردار حسینی عملکرد دولت انقلابی را قابل قبول دانست و گفت: نیرو‌های انقلابی می‌توانند جریان‌ساز باشند و در این شرایط دشوار باری از دوش انقلاب بردارند.

وی خدمات نیرو‌های انقلابی را در تمام دوران انقلاب بویژه در شرایط دشوار شیوع کرونا در استان بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: نیرو‌های انقلابی نقش مهمی در مشارکت و حضور مردم در انتخابات ایفا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به حوادث اخیر کشور به دلیل فوت مرحومه مهسا امینی تجمعات و اعتراض‌ها و تعطیلی بازار ضمن تسلیت مرگ مرحومه مهسا امینی به خانواده محترم وی اظهار کرد: همزمان باخبر مرگ خانم امینی نماینده مردم سقز و بانه و فرماندار سقز در تشییع جنازه وی شرکت کردند و در منزل پدری وی حضور یافتند.

سردار حسینی افزود: رئیس جمهور نیز از همان ابتدا پیگیر مساله مرگ وی شدند و دستور داد با جدیت بیشتری علل مرگ خانم امینی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام درصددند با بهره‌گیری از فتنه‌ها و حوادث کشور در راستای دستیابی به مقاصد خود بهره گیرند، رسالت رسانه‌ها در جهت تبیین موضوع را بسیار خطیر ارزیابی کرد.

سردار حسینی یادآورشد: برخی از افراد و فریب خوردگان دشمن در این اغتشاشات حضور داشتند و در دستگیری‌ها اسلحه زیادی کشف شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فردی که در دیواندره دستگیر شد سه گونی اسلحه آمریکایی به همراه داشت و برادرش عضو گروهک بوده و با سرعت اخبار و حوادث را آنلاین به رسانه‌های معاند گزارش کرده است.

وی اظهار کرد: اعتراض و تجمعات مردمی قابل قبول است، اما ناهنجاری، حرمت‌شکنی و ایجاد ناامنی برای مردم قابل قبول نیست.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار