کد خبر: 1105970
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
عملیات نقطه زنی سپاه پاسداران اگرچه تروریست‌ها در غرب کشور را هدف قرار داده است؛ اما پیامی بلند و با برد بالا برای دشمنان و مزدوران وابسته به آن‌ها در سراسر منطقه دارد.

مقر تروریست‌های ضدایرانی مستقر در اقلیم شمال عراق، هدف حملات توپخانه‌ای قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) قرار گرفت.

در پی ورود تیم‌های مسلح و حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات به شهر‌های مرزی کشور برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور، نیروی زمینی سپاه در عملیاتی مقر‌های این گروهک‌های در اقلیم کردستان عراق را مورد حمله قرار داد.

در این عملیات محل‌های تجمع این گروهک‌های تروریستی زیر ضربات سنگین یگان‌های توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه قرار گرفته است. پیش از این گروهی از عوامل مزدور با سوء استفاده از برخی اغتشاشات پراکنده سعی کرده‌اند از فرصت استفاده کرده و زمینه ناامن سازی در برخی نقاط را فراهم کنند.

در این عملیات ویژه و دو مرحله‌ای ابتدا سربازان گم نام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه با شناسایی عوامل تروریستی در شمال غرب کشور آن‌ها را پیش از هر اقدام خرابکارانه دستگیر کرده است، پس‌ازاین اقدام موفقیت‌آمیز توپخانه سپاه بخش دوم عملیات را اجرایی کرده و لانه این افراد در آن‌سوی مرز را هدف قرار داده است؛ در این عملیات ضربات سنگین به تجهیزات و نیرو‌های دشمن وارد شده است.

پیش‌ازاین سپاه پاسداران در دو عملیات غرورآفرین مواضع گروهک‌های تروریستی (پژاک و حزب دموکرات) را با خاک یکسان و پس‌ازآن لانه موساد را نیز در اربیل ویران کرده است. تکرار برخورد قاطع با تروریست‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه هیچ تعارفی با هیچ کشوری نداشته و هر اقدام خرابکارانه را به‌سرعت پاسخ خواهد داد.

تکرار ضرب شست‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی و دنباله‌های تروریستی آن بار دیگر واقعیت صحنه را به رخ دشمن کشید و قدرت درونی آن را به نمایش گذاشته است. این اقدام امنیت‌زا نشان داد که مقاومت اسلامی و مردمی در هر شرایطی آمادگی دفاع از مرز‌های کشور را دارد.

ادامه سیلی‌های سخت به رژیم غاصب صهیونیستی نتیجه رشد یافتگی روزافزون نیروی مقاومت در منطقه است و نشان می‌دهد این غده سرطانی محکوم‌به شکست است و باید قلع‌وقمع شود. از سویی انجام عملیات موشکی و توپخانه‌ای بیخ گوش مقامات بی‌اراده اقلیم پیامی ویژه برای آن‌ها نیز دارد!

جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه «بازی زیر سطح» از سوی هیچ دولتی در آستانه مرز‌های خود را تحمل نکرده و هر هزینه اضافه در عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را نقد با آن‌ها حساب خواهد کرد.

پیش‌ازاین مسعود بارزانی رهبر سرشکسته اقلیم کردستان با ارسال چند سیگنال خاص به منطقه کردستان ایران سعی کرد تا از آب گل‌آلوده شده ماهی بگیرد، ضرب شصت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) صبر تاکتیکی ایران در بازی اقلیم کردستان با آتش را نمایش داد.

جمهوری اسلامی ایران پیش‌ازاین از مقامات کشور‌های همسایه خواسته است گروه‌های تروریست را از منطقه تحت کنترل خود اخراج کنند؛ پاسخ ایران به هر شیطنت سیاسی فراتر از تحلیل دشمن بوده و تا سطح پاک‌سازی کامل پیش خواهد رفت.

عملیات مقتدرانه اخیر سپاه در مناطق مرزی غرب و شمال کشورمان صورت گرفته؛ اما دارای ملاحظات قابل‌توجهی در سطح بین‌المللی و نیز منطقه است.

۱- عملیات نقطه زنی سپاه پاسداران اگرچه تروریست‌ها در غرب کشور را هدف قرار داده است؛ اما پیامی بلند و با برد بالا برای دشمنان و مزدوران وابسته به آن‌ها در سراسر منطقه دارد. رژیم صهیونیستی سرمایه‌گذاری سنگینی را برای نزدیک شدن به مرز‌های شمال غربی ایران انجام داده است. صهیونیست‌ها پس از ضربه سنگین در اربیل کنترل ادراکی خود بر ایستگاه‌های منطقه‌ای را ازدست‌داده است تا جایی که حتی توان تأمین امنیت خود در درون حصار‌های اشغالی را نیز ندارد. موساد گمان می‌کرد می‌تواند از فرصت برخی اغتشاشات از سوی اراذل‌واوباش استفاده کرده و جنگ را مغلوبه کند، ضربه سپاه به پژاک معادلات را دوباره تغییر داد.

۲-استراتژی ایجاد اتحاد برای رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا علیه ایرانیک راهبرد شکست‌خورده است؛ همکاری‌های پنهان اطلاعاتی، امنیتی، تسلیحاتی و طرح‌های مشترک سیاسی جهت مقابله با محور مقاومت با افزایش فشار از درون (اغتشاش) و بیرون (ترور) رو به بن‌بست است.

۳- جمهوری اسلامی ایران بدون تعارف‌های دیپلماتیک با تروریست‌ها و عوامل مخل امنیت ملی برخورد کرده و خارج از مرزهایش ضربه پیش‌دستانه می‌زند. ضربه به مقر تروریست‌ها نشان داد دشمن نمی‌تواند راهبرد‌های ضد امنیتی را از بیرون به درون بکشد، این روز‌ها مانیتورینگ تنها به سمت داخل نیست.

۴- سال ۲۰۱۷ مرکز تحقیقات لندن که یک اتاق فکر در شهر نیویورک است و به روی مسائل ایران به‌صورت موردی و تخصصی مطالعه می‌کند، از مصطفی هجری دبیر کل گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان و عبدالله مهتدی رهبر کومله دعوت کرد تا برای گفتگو به آمریکا سفر کنند. پس‌ازآن دیدار‌ها الی‌ام گولد مشاور ارشد این مرکز به وب‌سایت کردستان ۲۴ گفت که کرد‌ها فرصت ضربه به ایران هستند! پاک‌سازی مقر تروریست‌ها پیغامی روشن برای آمریکایی‌ها دارد.

اردیبهشت سال ۱۳۹۸ یووال اشتاینیتز وزیر انرژی و عضو کابینه امنیتی اسرائیل پیش‌بینی کرد که اگر تنش‌ها با ایران بالا برود، تل‌آویو پاسخی سنگین دریافت خواهد کرد. یووال اشتاینیتز سال‌ها مسئول پرونده ایران در موساد بوده است. او در تحلیل خود گفته بود که اگر فشار شدید و نزاع سخت شود؛ خواندن دست ایرانی‌ها برای سازمان‌های اطلاعاتی سخت می‌شود! رساندن اطلاعات و سلاح به تروریست‌ها به‌قصد اقدام ضد امنیتی در داخل کشور با «کد ژینا» مقدمه یک بازی جدید است، به‌زودی دشمن نتیجه آخرین دست‌پخت خود را میل خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر