کد خبر: 1105920
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:مامورین انتظامی ما کسانی هستند که در بدترین شرایط برای تامین امنیت در صف مقدم بودند و هر گونه تعرضی به آنها، تعرض به ملت به حساب می‌آید و با هر گونه تعرض با پلیس باید برخورد بایسته به عمل آید.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تلاش مجدانه پرسنل فراجا برای مقابله با اغتشاشات اخیر گفت: رفتار پرسنل فرماندهی انتظامات در کشور ما در چند روز گذشته نشان داد که یک نیروی کاملا مردمی است.

وی افزود: پرسنل فراجا نشان داده که بنای کارش بر این است تا هر مشکلی که به وجود می‌آید از طریق مسالمت‌آمیز حل شود، به همین خاطر پلیس دستور حمل سلاح نداشت، آن هم در مقابل کسانی که هجمه زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علیه پلیس داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در هیچ جای دنیا این گونه نیست که مردم به مواجهه و مقابله داشته باشند و به هجمه علیه آن بپردازند. حتی در بسیاری از کشورهای غربی ایستادگی در مقابل پلیس جرم محسوب می‌شود ولو اینکه فرد فکر کند که گناهکار نیست.

نوباوه خاطرنشان کرد: نوع رفتارهایی که ما در چند روز گذشته در کشورمان شاهد بودیم این بود که افرادی که به خیابان‌ها ریخته بودند اساسا ساختارشکن و هنجارشکن هستند، نه اینکه ما فکر کنیم فردی از موضوعی ناراحت است و دارد اعتراض اجتماعی می‌کند.

وی افزود: سال‌های زیادی است که در کشورهای غربی به طور عام و به طور خاص در فرانسه جلیقه زردها اعتراضات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کنند اما هیچ کدام از آنها نمی‌توانند تعرضی به پلیس داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که ما در این شب‌ها و روزها شاهد بودیم این است که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افرادی که به خیابان‌ها ریخته‌اند ساختار شکنی می‌کنند و قانون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیرپا می‌گذارند و یقینا همه مردم خواستار این هستند که پلیس و اساسا نیروی نظامی و انتظامی با این آشوب‌گران برخورد جدی‌تری داشته باشند.

نوباوه خاطرنشان کرد: مردم به هیچ وجه تضعیف پلیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور نمی‌پذیرند چون که از عوامل حفظ امنیت داخلی ما، پرسنل فرماندهی انتظامی هستند.

وی در پایان گفت: مامورین انتظامی ما کسانی هستند که در بدترین شرایط برای تامین امنیت در صف مقدم بودند و هر گونه تعرضی به آنها، تعرض به ملت به حساب می‌آید و با هر گونه تعرض با پلیس باید برخورد بایسته به عمل آید.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار