کد خبر: 1105713
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تلاش دشمن برای آشوب در کشور، گفت: قطعا ملت ما این فتنه را از بین خواهد برد.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه تلویزیونی " یک و بیست" که از جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی روی آنتن زنده شبکه یک سیما رفت، گفت: اولین خصلت حاج قاسم ولایت مداری بود و ولایت را یک خیمه می‌دانست. دومین خصلت سردار سلیمانی اخلاص این شهید و همچنین ایمانی بود که به خدا داشت. حق این مرد بزرگ شهادت بود و در آخر هم به دست یزید زمان و خبیث‌ترین حکومت به شهادت رسید.

وی با اشاره به نقش مردم در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از ۸۰ کشور علنا اعلام کردند که پشت سر صدام هستند. در شرایطی که ما در شدید ترین تحریم‌ها هم بودیم مردم ما در مقابل دشمن ایستادند. با توکل به خدا و با همت مردم دشمن نتوانست یک وجب از خاک ما را تصاحب کند.

سردار تنگسیری با اشاره به توسل رزمندگان ما به ائمه اطهار علیهم السلام در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: ائمه اطهار کشور ما را حفظ کردند، رزمندگان ما با دست خالی در مقابل دشمنی که تا بن دندان مسلح بود ایستادند.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به اموال عمومی توسط برخی از افراد در ناآرامی‌های روزهای گذشته، افزود: امروز یک صداهایی می‌آید که خداوند جواب آنها را داده است. این ها می‌خواهند نور خدا و نوری که شهدا و حاج قاسم روشن کرده اند را خاموش کنند. ولی این فتنه از بین خواهد رفت و ملت ما این فتنه را هم از بین خواهند برد.

سردار تنگسیری با اشاره یه نزدیک بودن زمان افول استکبار، یادآور شد: ملت ما شکستن کمر استکبار را خواهند دید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن کور خوانده که بتواند کشور ما را تجربه کند. جوانان ما و عزیزان ما باید با بصیرت عمل کنند. کومله و سایر تروریست‌ها اعلام کرده اند که به دنبال تجزیه ایران هستند و باید هوشیار باشیم

وی با ابراز ناراحتی از فوت مهسا امینی گفت: این خانم ( مهسا امینی) دختر ایران است و ما هم معتقدیم پرونده این خانم با دقت رسیدگی شود، اما نمی‌شود به تحقیقاتی که برای کشور خودمان است اعتماد نکنیم ولی به بیگانگان اعتماد کنیم.

وی افزود: در زمانی که رئیس جمهور ما به نیویورک رفته و عضو شانگهای شده ایم و در حال تلاش برای خنثی کردن تحریم هستیم، دشمنان چنین فتنه‌ای درست می‌کنند‌.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم که هوشیار باشند. دشمن می‌خواهد هویت ایرانی جوانان را بگیرد. اینها پرچمی که امروز نماد اسلام به خود گرفته و روی آن لااله الا الله نقش بسته را آتش می‌زنند، جوانان باید آگاه باشند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار