کد خبر: 1105703
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پرسنل فراجا شبانه‌روز مجدانه برای تأمین مردم تلاش می‌کنند که این تلاش و زحمات آن‌ها جای قدردانی ویژه دارد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش پرسنل فرماندهی انتظامی برای تأمین امنیت مردم گفت: دشمن در روز‌های اخیر به بهانه فوت یک خانم همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق یکسری عناصر خود فروخته امنیت جامعه ما را برهم بزند.

وی افزود: ما چه در این روز‌ها و چه در ایام دیگر شاهد این هستیم که پرسنل فراجا دلسوزانه و به صورت شبانه‌روزی تمام توان خود را صرف تأمین امنیت مردم می‌کنند که این مسئله جای قدردانی ویژه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرسنل فراجا ضمن عمل به وظیفه قانونی خود با صبر و متانت با حوادث موجود در جامعه برخورد می‌کنند و به نوعی هم به وظیفه‌شان عمل می‌کنند و هم رفتاری اخلاق‌مدارانه دارند.

کوثری خاطرنشان کرد: در این شب‌ها شاهد آن هستیم که آشوبگران و برهم زنندگان نظم کشور خودرو اورژانس و پلیس را آتش می‌زنند که باید نیرو‌های امنیتی با آن‌ها برخوردی جدی و درس‌آموز داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل فراجا افزود: نیرو‌های پلیس باید با این افراد که به اموال عمومی آسیب می‌زنند و نظم و آسایش مردم را برهم زده‌اند با جدیت تمام برخورد کنند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار