کد خبر: 1104163
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
با لغو اعزام ناوگان جاده‌ای به سمت مرزها؛
بنا بر اعلام مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری‌وحمل ونقل جاده‌ای، در صورت لغو اعزام ناوگان جاده‌ای به سمت مرزها، مطابق تصمیم ستاد اربعین در خصوص استرداد هزینه بلیت عمل خواهد شد.

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری‌وحمل ونقل جاده‌ای با اشاره به جابجایی حدود ۷۰۰ هزار زائر تا صبح امروز( جمعه) گفت: ادامه روند جابجایی زائران مشروط به اعلامِ لغو توقف حرکت به سمت مرزها، از سوی ستاد اربعین است.

«داریوش باقرجوان» یرنا درباره تصمیم ستاد اربعین در خصوص توقف سفرهای زمینی ِ اربعین، گفت: هنوز به صورت مکتوب دستوری به دست ما نرسیده است. حرکت آخرین اتوبوس‌ها در ساعت ۶ صبح امروز به سمت مرزهای عراق انجام گرفته است و نیمی از ناوگان نیز در مسیر بازگشت هستند.

وی افزود: تا صبح امروز حدود ۷۰۰ هزار زایر با ناوگان حمل و نقل عمومیِ جاده‌ای اعم از اتوبوس و مینی بوس جابجا شدند و ادامه روند جابجایی زائران به سمت مرزهای عراق به تصمیم ستاد اربعین مربوط می‌شود.

باقر جوان توضیح دادکه در صورت لغو اعزام ناوگان جاده ای به سمت مرزها، مطابق تصمیم ستاد اربعین در خصوص استرداد هزینه بلیت عمل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ستاد اربعین اعلام کرده است تا مردم نسبت به مراجعه به پایانه‌ها و ترمینال‌های اتوبوسی به ویژه ترمینال‌های تهران اقدام نکنند؛ به محض از سرگیری حرکت اتوبوس‌ها به مردم اطلاع داده خواهد شد. همچنین این تصمیم شامل سفرها با خودروهای شخصی نیز می‌شود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار