کد خبر: 1103838
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
هادی عباسی به سمت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن و معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه منصوب شد و امروز مراسم معارفه وی در وزارت راه برگزار می‌شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مراسم تودیع و معارفه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صبح امروز در محل این وزارتخانه برگزار می‌شود.

بر این اساس هادی عباسی به عنوان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و همچنین قائم مقام وزیر در بخش مسکن منصوب خواهد شد.

از سوی دیگر محمود محمودزاده که پیشتر سمت معاونت مسکن را برعهده داشت، تودیع می‌شود.

*معاون جدید وزیر راه و شهرسازی کیست؟

هادی عباسی دارای مدرک مهندسی مکانیک طراحی جامدات از دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۲ و کارشناسی ارشد اقتصادی نظری از دانشگاه شهید بهشتی را بوده و هم اکنون نیز دانشجوی دکتری اقتصاد پولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است.

عباسی سابقه مشاور وزیر مسکن و شهرسازی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ (دوران وزارت آقای سعیدی‌کیا و آقای نیکزاد) و همچنین سابقه مشاور وزیر راه و شهرسازی از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ (دوران وزارت آقای نیکزاد) را در کارنامه دارد.

از دیگر سوابق وی می‌توان به نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در بانک مسکن از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۲، نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در امور تعاونی‌های مسکن مهر از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲، نماینده وزیر راه و شهر سازی در ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۲ و عضو شورای سیاست گذاری مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت اشاره کرد.

هادی عباسی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۴ مدیریت اقتصاد دانش بنیان مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری را برعهده داشت و از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۶ قائم مقام معاونت پژوهش و توسعه نوآوری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری بوده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار