کد خبر: 1103438
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به جذب ۲ بازیکن خارجی در این تیم واکنش نشان داد.
سهراب انتظاری در خصوص روند تیم پرسپولیس در بازی‌های انجام داده در لیگ برتر اظهار داشت: روند پرسپولیس تا اینجا روند خوبی بوده. دو بازی اول پرسپولیس در مقابل دو تیم خوب مثل ذوب‌آهن و فولاد بود. طبیعی است که تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ درگیر بدنسازی باشند و به نظرم پرسپولیس در دو بازی اول چنین مشکلی داشت و بدن بازیکنان کامل آزاد نشده بود. به اعتقاد من پرسپولیس در دو بازی ابتدایی مستحق برد بود. هر چند که تا اینجا بد هم نتیجه نگرفته است.

وی افزود: در اراک تیم خوب آلومینیوم را خیلی خوب شکست دادیم و نفت آبادان را هم بردیم، اما هنوز معتقدم که اثرات بدنسازی پیش از فصل بر بدن بازیکنان وجود دارد. به نظرم هر چه بازی‌ها بیشتر بگذرد، بدن بازیکنان آزادتر می‌شود، هر چند که کسب ۸ امتیاز از چهار بازی نتیجه خوبی است به خصوص که پرسپولیس الان صدرنشین هم هست. موضوع دیگر که وجود دارد این است که بازیکنان جدید هنوز به صورت کامل با بازیکنان قدیمی هماهنگ نشده‌اند و این اردو هم نیاز به زمان دارد.

مهاجم دهه ۸۰ پرسپولیس در خصوص جذب لوکادیا و شیخ دیاباته و تأثیر حضور آن‌ها در پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من دیاباته نسبت به لوکادیا برتری دارد، چرا که او در استقلال و فوتبال ایران بازی کرده و خیلی خوب اینجا را می‌شناسد، اما لوکادیا برای جا افتادن نیاز به زمان دارد، چرا که فوتبال ایران را به صورت کامل نمی‌شناسد. از طرف دیگر بدن او هنوز به صورت کامل آماده نیست، اما او مهاجم حرفه‌ای است و دیدید که گل کلاسیک و حرفه‌ای زد.

وی ادامه داد: شاید ظاهراً بگویند گل او ساده بود، اما زدن چنین گلی واقعاً سخت است. به نظر من اگر لوکادیا در پرسپولیس جا بیفتد خیلی به درد تیم می‌خورد. با این همه من خیلی راغب بودم که دیاباته به پرسپولیس بیاید چرا که او یک گلزن قهار است که حفظ توپ و قدرت سرزنی خوبی دارد. به نظر من دیاباته در استقلال خیلی خوب بود و امیدوارم او با همان آمادگی و توانایی به پرسپولیس آمده باشد.

انتظاری درباره حضور برادرزاده خود در تیم هوادار که باید مقابل پرسپولیس بازی کند افزود: خیلی جالب است که برادرزاده‌ام قرار است در این مسابقه بازی کند. طرفدار پرسپولیس هستم و امیدوارم که نیما بازی خوبی انجام دهد، اما درنهایت این پرسپولیس باشد که برنده می‌شود.

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل هوادار در ورزشگاه دستجردی و اینکه زمین این ورزشگاه شرایط خیلی خوبی ندارد، گفت: هوادار تیم پرتماشاگری نیست، اما نمی‌دانم که کیفیت چمن ورزشگاه دستجردی چطور است. شاید بازی اگر در ورزشگاه آزادی انجام می‌شد، برای تیم هوادار هم بهتر بود، چرا که با بلیط فروشی می‌توانستند درآمدزایی کنند. من چند سال در تیم راه‌آهن بازی کردم و می‌دانم اگر تماشاگران به ورزشگاه بیایند تأمین امنیت آن‌ها سخت می‌شود، چون ورزشگاه دقیقا در منطقه مسکونی است.‌ای کاش بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شد تا هواداران بازی جذاب‌تری می‌دیدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار