کد خبر: 1102840
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در حالی فردا برگزارمی شود که سه نکته مهم و عجیب در این انتخابات قابل مشاهده است.
 انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال فردا برگزار می‌شود. به غیر از حرف و حدیث‌های فراوانی که پیش آمده انتخابات فردا سه نکته جالب و عجیب دارد.

نکته اول این است که سرپرست فدراسیون فوتبال امروز ساعت ۱۸ در مرکز ملی فوتبال جلسه‌ای با روسای هیات‌های فوتبال برگزار می‌کند که این نشست می‌تواند بر روی انتخابات فدراسیون فوتبال تاثیرگذار باشد. گفته می‌شود برگزاری این نشست نیز می‌تواند به نوعی تعارض منافع باشد.

نکته دوم اینکه نمایندگان‌ای اف اسی به ایران سفر کرده اند و در حال حاضر در تهران حضور دارند و قرار است انتخابات با سه نامزد اعلامی به فیفا برگزار شود و شاید هر گونه تغییر در تعداد نامزد‌ها در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده به زمان انتخابات امری غیر قانونی و مسئله ساز محسوب شود.

در این باره از سوی برخی رسانه‌ها اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه مهدی تاج پرونده باز قضائی دارد و در این رابطه مجرم شناخته شده است.

نکته سوم که شاید مهم‌ترین آن هم باشد این است که در صورتی که میرشاد ماجدی به عنوان رئیس آینده فدراسیون فوتبال انتخاب شود او هم رئیس فدراسیون خواهد بود و هم عضو هیات رئیسه در واقع اگر مجمع ماجدی را به عنوان رئیس انتخاب کند او ۲ رای در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواهد داشت که همان تعارض منافعی است که کمیته بدوی انتخابات پیش از این به آن اشاره کرده بود.

در این باره خبرگزاری فارس این آمادگی را دارد تا پاسخ نامزد‌ها را به طور کامل منتشر کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار