کد خبر: 1101372
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
معاون بازرسی و نظارت اصناف گفت: بیش از ۷۵ درصد قطعات یدکی ضمانت ندارند در حالی که باید ۶ ماه تا یکسال ضمانت داشته باشند.
آقای بهنام نیک‌منش گفت: دستورالعمل‌های مهم در راستای طرح شناسنامه دار شدن لوازم یدکی را ابلاغ کردیم و افراد از خرید کالا‌های فاقد کد شناسه باید امتناع کنند.

او گفت: رصد قیمت‌ها روزانه و هفتگی از سطح بازار در حال انجام است و تاکنون هیچ گونه افزایش قیمت نداشتیم، چنانچه یک واحد صنفی دارای پروانه یا فاقد پروانه کسب اقدام به افزایش قیمت کرده باشد، این موضوع تخلف است و در صورت اعلام در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

به گفته معاون بازرسی و نظارت اصناف کشور، بنابر ۲۳ هزار و ۷۱۵ فقره بازدیدی که در سطح کشور داشتیم، ۸۳۹ فقره پرونده تخلف داریم که بیشتر در بحث گرانفروشی است که این امر مربوط به قبل بوده و هم اکنون بیشتر در خصوص شناسنامه دار شدن اخطار دادیم که تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند که کالا‌های موجود در انبار را تعیین تکلیف کنند چرا که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

او گفت: به طور کلی بیش از ۷۵ درصد کالا‌ها ضمانت ندارند و دائما در حال برگزاری جلسه هستیم که ۶ ماه تا یکسال ضمانت قطعات یدکی داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار