کد خبر: 1101295
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران بازرسی در پنجمین دیدار چهره به چهره با شهروندان و کارکنان شهرداری به درخواست‌ها و مطالبات آن‌ها پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در پنجمین دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران که تحت عنوان «میز خدمت» برگزار شد، رئیس، معاونان و جمعی از مدیران سازمان بازرسی، شنونده و پیگیر دیدگاه‌ها، مطالبات و درخواست‌های حدود ۱۰۰ نفر از شهروندان و همکاران شهرداری بودند.
در این دیدار که از ساعت ۱۰ صبح در ساختمان مرکزی شهرداری تهران شروع شد و بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، شهروندان و کارکنان شهرداری بدون واسطه و در دیداری صمیمی به طرح دغدغه‌ها و مطالبات خویش پرداخته و برای رفع آن‌ها از مدیران مربوطه تقاضای گره‌گشایی کردند.

موضوعات املاک و شهرسازی با ۸۰ درصد، بحث جذب و تبدیل وضعیت کارکنان، موضوعات مربوط به امور مناطق، ساماندهی، برخی مشکلات مترو و ... از جمله موضوعاتی بودند که اکثر ملاقات کنندگان در دیدار با رئیس سازمان بازرسی شهرداری و معاونان وی مطرح کردند و در ادامه دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی صادر شد.
گفتنی است برگزاری جلسات ملاقات مردمی و پاسخگویی مستقیم به شهروندان بدون انجام بروکراسی‌های اداری، در تسهیل‌گری و گره‌گشایی و همچنین ارتقاء کمی و کیفی خدمت‌رسانی که هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری است نقش بسزایی خواهد داشت.
 
*ملاقات مردمی ۴ ساعته رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با شهروندان
 
*ملاقات مردمی ۴ ساعته رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با شهروندان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار