کد خبر: 1101243
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
سردار اشتری:
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: با تعامل با بسیج، امنیت محله محور را ارتقا می‌دهیم و از این ظرفیت برای امنیت و آرامش مردم استفاده خواهیم کرد.

سردار حسین اشتری در خصوص تعامل فراجا با بسیج، اظهار داشت: مدل تعامل امروز نیروی انتظامی با بسیج را در دوران دفاع مقدس، امنیت داخلی و همه بحران‌ها تجربه کردیم، هر بحرانی که مردم به آن ورود پیدا کردند، مشکل حل شد.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به نقش بسیج در دفاع مقدس، تصریح کرد: بسیج نقش مهمی در دفاع مقدس داشت، زیرا نمی‌توانستیم تنها به ظرفیت نیرو‌های مسلح تکیه کنیم، با ورود بسیج، بحث دفاع تغییر کرد.

سردار اشتری ادامه داد: بسیج در بحران‌های طبیعی و غیر مترقبه و هر کجا که مردم با مشکل مواجه شدند در میدان نقش مهمی ایفا کرده است.

فرمانده انتظامی کل کشور تأکید کرد: بسیج، با این ظرفیت عظیم می‌تواند کمک مهمی برای دولت و همه سازمان‌ها باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودنده اند بسیج باید وسط میدان بماند، ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت مردمی بسیج، برای امنیت کشور و ناامید کردن دشمنان بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه فراجا و بسیج، اتفاق نظر خوبی در بحث ارتقا امنیت و آرامش مردم دارند، اضافه کرد: با تعامل با بسیج، امنیت محله محور را ارتقا می‌دهیم و از این ظرفیت برای امنیت و آرامش مردم استفاده خواهیم کرد.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه فراجا با باند‌ها و شبکه‌های اشاعه فساد و فحشا برخورد می‌کند، گفت: با تعداد زیادی از این متخلفین در این راستا برخورد شده است و با هر کس با جرم مشهود آسیب زننده به جامعه برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه نیرو‌های ما با برخورداری از آموزش صحیح و تجهیزات خوب، مأموریت خود را به خوبی انجام می‌دهند، تصریح کرد: ما از آمران امر به معروف، حمایت می‌کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: یک سری افراد در خارج کشور حرف‌هایی می‌زنند که اصلا برای ما اهمیتی ندارد، مهم رضایت و امنیت و آرامش مردم است و اینکه حافظ ارزش‌ها باشیم.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه با هر ناهنجاری برخورد می‌کنیم، اظهار داشت: وظیفه خود را بر اساس قانون انجام می‌دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار