کد خبر: 1101138
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
فرمانده کل انتظامی کشور:
سردار «اشتری» گفت: طبق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی جوان‌گرایی را در واگذاری مسئولیت‌ها مدنظر قرار داده‌ایم و اعتقاد داریم باید به جوان‌ها فرصت خدمت و مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی داده شود.

سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع فرمانده سابق انتظامی استان اردبیل و معارفه فرمانده جدید انتظامی این استان که با حضور «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان و فرماندهان انتظامی و نظامی و مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: طبق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی جوان‌گرایی را در واگذاری مسئولیت‌ها مدنظر قرار داده‌ایم و اعتقاد داریم باید به جوان‌ها فرصت خدمت و مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی داده شود.

سردار اشتری افزود: مردم ولایت‌مدار استان اردبیل از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به غیرت دینی و انقلابی بودن مشهور هستند و در صحنه‌های مختلف نظام، نقش‌های مؤثری ایفا کرده‌اند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و تأمین‌کننده امنیت و آرامش ملت شریف ایران است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی از ستون‌های اصلی امنیت در کشور است و مردم از این نیرو انتظار امنیت و خدمت دارند و این انتظار به حق است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز افتخار ما به تمامی شهداست و مردم با محکومیت گسترده توهین اخیر یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج «حسین همدانی»، نشان دادند که در دفاع از ارزش‌ها همچنان استوار و محکم ایستاده‌اند.

در این مراسم با تقدیم لوح سپاس از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار «هوشنگ حسینی» فرمانده سابق انتظامی استان اردبیل تقدیر و سرهنگ «جواد تقوی» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان منصوب شد.

 

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار