کد خبر: 1101079
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی گذاشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: همکاری رسانه‌ها با مجموعه سپاه در راستای جهاد تبیین بسیار خوب و اثرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن بر باطل خود در مقابل جبهه حق از تمام امکانات و تجهیزات استفاده می‌کند اما باز هم شکست خورده است، گفت: در جبهه حق اگر شکستی هم وجود داشته باشد سعادت آفرین است و عاشورا این درس را به ما می‌دهد که در جبهه حق هر آنچه هست زیبایی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خروجی جهاد تبیین رسوایی دشمن را به دنبال دارد، افزود: قرآن در ارتباط با رسالت علما و اهالی رسانه ما را به تبیین حقایق دین دعوت کرده است.

وی با بیان اینکه در زمانه‌ای که دشمن سعی بر القای ناامیدی در جامعه مسلمانان دارد، جهاد تبیین امیدآفرینی جامعه را به دنبال دارد، ادامه داد: دشمن در یک جنگ ترکیبی در تمام ابعاد اقتصادی و فرهنگی و روانی در مقابل اسلام وارد شده است.

عرب‌پور با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال وارونه جلوه دادن حقایق دین است، بیان کرد: اگر به خوبی تبیین نشود دشمن از دین علیه ما استفاده می‌کند یعنی همان کاری که معاویه در سال‌ها پیش و داعش در دوران ما انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: معاویه و یزید با استفاده از وارونه جلوه دادن حقایق دین اسلام، امام حسین (ع) را در کربلا به قتلگاه کشاندند.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزار رسانه هم در دوران جنگ تحمیلی و هم امروز تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی گذاشته است، گفت: وعده خدا پیروزی جبهه حق است؛ همانطور که امروز اثری از صدام نیست.

 
احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این آیین با تسلیت ایام اسارت اهل‌بیت امام حسین(ع) و گرامیداشت سالروز آزادی اسرای جنگ تحمیلی اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در جهاد تبیین دارند.

وی با بیان اینکه همبستگی اصحاب رسانه در استان کرمان بسیار خوب است و این همبستگی از انتشار شایعات و نشر اکاذیب جلوگیری می‌کند، گفت: در اطلاع‌رسانی نباید دقت را فدای سرعت کرد و باید به این نکته توجه داشت که انتشار اخبار چه اثری بر آرامش روحی و روانی جامعه دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه کرمان یک استان حادثه‌خیز است که اصحاب رسانه در این حوادث به‌خوبی عمل کردند و مردم را در جریان گذاشتند، افزود: سفر رئیس جمهور به استان کرمان انجام شد و در این سفر هم رسانه‌های استان کرمان به خوبی دستاوردهای این سفر را اطلاع‌رسانی کردند که جای تقدیر دارد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار