کد خبر: 1100624
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کاربران شبکه‌های اجتماعی:
کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از چاقو خوردن سلمان رشدی واکنش‌های زیادی داشتند. در یک مورد اکانت حسین زاده به شهید مصطفی مازح اشاره کرد که پیشتر برای اجرای فتوای امام خمینی شهید شده بود؛ او نوشت: روح مصطفی مازح امشب خوشحال و در آرامش است.
روز گذشته(جمعه) سلمان رشدی نویسنده رمان موهن «آیات شیطانی» هنگامی که قصد سخنرانی در مرکز «چوتوکوآ» در غرب نیویورک را داشت مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفت. 

گزارش پلیس نیویورک‌ حاکی است فردی که با حمله به «سلمان رشدی»، نویسنده مرتد موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) او را زخمی کرد جوانی ۲۴ ساله به نام «هادی مطر» است که ساکن ایالت نیوجرسی است. 

روزنامه دیلی‌میل شامگاه جمعه مدعی شد رشدی مورد اصابت ۱۰ یا ۱۵ ضربه چاقو قرار گرفته، در حالی که رسانه انگلیسی‌زبان دیگری نوشته وی مورد اصابت ۱۰ تا ۱۵ ضربه چاقو و مشت قرار گرفته است.

انتشار خبر حمله به این نویسنده مرتد، واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشته است. در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران را می‌خوانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ کاربران به ضدانقلاب

اکانت‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون در واکنش به حمله به سلمان رشدی در پیام‌هایی این اقدام را محکوم کردند که در ادامه پاسخ‌های کاربران به آنها را می‌خوانید.
 

 

 

▪️ چاقوشو #سلمان_رشدی خورده، آه و ناله اش از اکانتهای ضد انقلاب بلند شده!!! 

همونایی که همین چند وقت پیش  هشتگ یزید مچکریم میزدن!!!

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار