کد خبر: 1100422
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تایید آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: ۸۰۶ هزار فرهنگی در اقدامی جهادی و انقلابی رتبه‌بندی می‌شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: یوسف نوری روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت زینب (س) با اشاره به آغاز اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقا جایگاه معلم، صلاحیت معلمی و ایجاد رقابت در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ شان و منزلت معلمان اولویت اصلی ما است، افزود: انجام نقل و انتقالات بیش از یکهزار فرهنگی در استان کرمان در راستای احترام به معلمان و رسیدگی مطالبات آن‌ها است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وجود دولت مردمی وارد حکمرانی جدیدی شده و ارتباط با مردم به خوبی در این دولت به عنوان یک عنصر موثر نه توده ایجاد شد.

نوری با بیان اینکه امام برای مردم نقش موثری قائل بود افزود: این دولت برای مردم، در بین مردم و در راستای حل مشکلات مردم شکل گرفته و حضور در بین مردم را افتخار خود می‌داند.

نوری با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر کشاورزی و معدنی در شهرستان فاریاب گفت: باید با استفاده از فناوری نوین و مدیریت منابع در راستای رفع محرومیت‌ها و افزایش تولید تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت‌های بی نظیر کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی، نظامی و ... گفت: مسیر هر توسعه و پیشرفتی از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می‌گذرد.

وی همچنین با تسلیت ایام محرم گفت: حضرت زینب (س) پرچمدار قیام کربلا است و اگر ایشان نبود کربلا در کربلا می‌ماند.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار