کد خبر: 1100301
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توجه و ایجاد تعامل بیشتر با نیروی دریایی کشور‌هایی که مورد ظلم واقع شدند از اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار «گوسال اعظم سارکار»، سفیر بنگلادش که در ستاد این نیرو انجام شد، با اشاره به رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: توجه و ایجاد تعامل بیشتر با نیروی دریایی کشور‌هایی که مورد ظلم واقع شدند و مسیر پیشرفت را به خوبی طی می‌کنند و به عبارتی روی پای خود می‌ایستند از اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از همکاری نظامی دو کشور به عنوان یکی از عوامل اصلی گسترش روابط در حوزه‌های مختلف نام برد و افزود: کشور‌هایی که در حال طی کردن مسیر پیشرفت و شکوفایی هستند، دشمن مشترکی دارند که با در کنار هم بودن به ویژه در بخش امنیت، می‌توانند در توسعه همدیگر در حوزه‌های مختلف اثربخش باشند.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به مزایای گسترش همکاری‌های نظامی مشترک میان دو کشور تصریح کرد: تعامل و تبادل تجربیات مشترک به‌ویژه در حوزه آموزش باعث پیشرفت نیرو‌های دریایی هر دو کشور می‌شود.

سفیر بنگلادش نیز در این دیدار با اشاره به اینکه روابط تاریخی و سنتی میان دو کشور به سالیان قبل برمی‌گردد، گفت: تقویت روابط و مشارکت در زمینه‌های مختلف با توجه به ساحلی بودن هر دو کشور و همچنین ارتقای اقتصاد آبی از برنامه‌های این کشور محسوب می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار