کد خبر: 1100291
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سناریوسازی مقامات قضایی آمریکا در ارتباط با عناصر ورشکسته سیاسی و بی‌ارزش مانند جان بولتون تصریح کرد: افسانه‌های نخ نما در حال تبدیل شدن به یک رویه تکراری در سیستم قضایی آمریکا است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: ناصر کنعانی افزود: مقامات قضائی آمریکا در تداوم اتهام زنی‌های بی پایان این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران و تداوم سیاست شکست خورده ایران هراسانه، در یک داستان سرائی جدید، اتهاماتی را بدون ارائه مدارک معتبر و مستندات لازم مطرح نموده اند.

وی افزود: اینگونه ادعا‌های بی پایه و اساس با اهداف و انگیزه‌های سیاسی صورت گرفته و در حقیقت فرار به جلو، جوسازی تبلیغاتی و خصوصا فرار از مسؤلیت پاسخگویی به جنایات متعدد تروریستی است که دولت آمریکا یا مانند ترور بزدلانه سردار شهید سلیمانی مستقیما در آن دست داشته و یا مانند جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی مانند داعش با حمایت و پشتیبانی آمریکا ارتکاب یافته اند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: بافتن این افسانه‌های نخ‌نما و بی اساس در حال تبدیل شدن به یک رویه تکراری در سیستم قضایی و تبلیغاتی آمریکا است و این بار، از سناریوسازی در ارتباط با عناصر ورشکسته سیاسی و بی ارزش مانند بولتون برای پیش بردن این روند استفاده شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نسبت به هرگونه اقدام علیه اتباع ایرانی به بهانه این اتهامات مضحک قویا هشدار می‌دهد و تاکید می‌کند حق هرگونه اقدام در چارچوب مقررات حقوق بین الملل برای دفاع از حقوق دولت و اتباع جمهوری اسلامی ایران را برای خود محفوظ می‌داند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار