کد خبر: 1100194
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ازکشف محموله سنگین کلت جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی پاوه خبر داد.
 فرمانده مرزبانی فراجا از کشف محموله سنگین کلت جنگی در مرز‌های غربی کشور خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله سنگین سلاح به داخل کشور مطلع شدند.

این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی کشور افزود: مرزبانان با استقرار در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات هوشمند، قاچاقچیان را قبل از ورود به حریم مرزی کشور مشاهده و توانستند در درگیری مسلحانه آن‌ها را زمینگیر و محموله سنگین سلاح‌های جنگی را کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه از قاچاقچیان ۴۱ قبضه سلاح کلت جنگی، ۲ هزار فشنگ جنگی و ۸۲ تیغه خشاب مربوطه کشف شده است، تصریح کرد: در این عملیات، قاچاقچیان تاب مقاومت در برابر تاکتیک‌های رزمی و آتش مرزبانان را نداشته و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه به سمت خاک کشور مقابل متواری که تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان در حراست از مرز‌های ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز مرزبانان بیش از همیشه برای حفظ و حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد و با هرگونه اعمال سودجویانه و خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار