کد خبر: 1099981
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
ابراهیم النابلسی یکی از مبارزان مقاومت در شهر نابلس که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب بود، در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر به شهادت رسیده است.

ابراهیم النابلسی فرمانده گردان‌های الاقصی بوده است که بنابر اعلام منابع فلسطینی، رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر به شدت در تلاش برای بازداشت و یا شهادت وی بوده است.

نظامیان صهیونیست از چند ساعت پیش به شهر نابلس یورش برده و منزل این مبارز فلسطینی را محاصره کرده بودند.

گردان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز صبح امروز صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که نیروهای این گردان با نظامیان صهیونیست در خیابان حطین در نابلس درگیر شده و به شدت آنها را هدف تیرباران قرار داده اند.

شهادت «ابراهیم النابلسی» فرمانده‌ گردان‌های الاقصی در شهر نابلس

منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر داده بودند. در پی این یورش مبارزان مقاومت وارد عمل شده و با تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست به این یورش واکنش نشان دادند.

منابع محلی از بالا بودن شدت درگیری‌ها و همچنین مشاهده ستون‌هایی از دود در شهر نابلس و شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در پی این درگیری‌ها خبر دادند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که در این درگیری‌ها تاکنون بیش از 32 فلسطینی زخمی شده اند. در بین زخمی‌ها یک زن فلسطینی نیز دیده می‌شود. حال یکی از مجروحان که از ناحیه سینه هدف گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست قرار گرفته، نیز وخیم اعلام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار