کد خبر: 1099019
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛
حجت الاسلام قدرتی به فعالیت 2 هزار و 500 هیدت مذهبی در ماه محرم اشاره کرد و گفت: 250 مبلغ نیز به این هیأت ها اعزام شده اند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: بیش از 2 هزار و 500 هیئت مذهبی در استان لرستان  میزبان عزاداری امام حسین(ع) برای مردم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: از این تعداد هیأت مذهبی در استان بیش از یک هزار و 800 هیئت به صورت رسمی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه 250 روحانی مبلغ برای شرکت در عزاداری هیئت های مذهبی به استان لرستان اعزام شده استف عنوان کرد: بیش از 40 برنامه در دو ماه محرم و صفر برگزار می شود.

حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: ویژه برنامه های فرهنگی با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و برگزاری روضه های عزاداری در طول ماه های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم های مذهبی چون استقبال از محرم، مراسم چاووش خوانی، همایش نسل حسینی، مراسم سیاه پوشان قبل از فرا رسیدن ماه محرم در استان برگزار شده و شعار ملی در نظر گرفته شده برای ایام عزاداری امام حسین(ع) « نجات اهل عالم با امام حسین(ع) است» و شعار استانی با عنوان «عهد می بندم» است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار