کد خبر: 1097436
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
وزیر آموزش و پرورش در افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور:
وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت نظام هستند و با تربیت آینده سازان ایران در استقلال کشور نقش آفرینی می کنند.
کیانی
 
یوسف نوری در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور یادواره «شهید ابراهیم هادی» در تالار قدس که با حضور مسئولان کشوری و استانی و 720 نفر از بانوان ورزشکار فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: معلمین و دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و برگزاری چنین برنامه هایی انرژی ما را مضاعف می کند.
وی افزود: معلمان نقش بی بدیلی در تربیت دانش آموزان برای حفظ استقلال کشور ایجاد کردند که موجب شد امروز بگوییم ما می مانیم و می توانیم.
نوری در ادامه اشاره کرد: امسال مسابقات ورزشی فرهنگیان به نام یکی از شاخص های  تربیت بدنی نامگذاری شده است. شهید ابراهیم هادی هم در عرصه فرهنگ و هم عرصه ورزش الگویی برای جوانان امروز است.
وزیر آموزش و پرورش با اذعان به اینکه شهدای ورزشکار ما در عرصه جنگ پیش رو بودند و ما وامدار  این عزیزان هستیم، خاطرنشان کرد: مشهد الرضا مکان تحقق گسترش تمدن رضوی است، دقت کنید کجا ایستادید. امام رضا(ع) سازمان دهی و شبکه گسترده ای را در اقصی نقاط ایران ایجاد و نیروهای بسیاری را اعزام کردند. امامزاده ها از یاران و والیان امام هشتم بودند و تمدن رضوی اینگونه شکل گرفته است.
نوری افزود: قبل از انقلاب می خواستند آثار تمدن رضوی را محو کنند که به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این تمدن در حال توسعه و گسترش است.
درادامه این مراسم سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: مسابقات ورزشی بانوان بعد از 16 سال توقف از 28 تیرماه در مشهد آغاز می شود و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است این مسابقات با حضور زنان معلم و ورزشکار در سه رشته بدمینتون، والیبال و پینگ پنگ در مشهد برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار