کد خبر: 1095358
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
آرمین بینا

مرد جوان که متهم است پسر مزاحم را به خاطر متلک‌گویی به همسر صیغه‌ای‌اش به قتل رسانده‌است، بازداشت شد.
به گزارش «جوان»، اواخر خردادماه امسال به مأموران پلیس تهران خبر رسید در یکی از پارک‌های جنوب شهر درگیری خونینی رخ داده‌است.
وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند، دریافتند لحظاتی قبل مرد جوانی با چند پسر جوان درگیر می‌شود و یکی از آن‌ها را با چاقو زخمی و از محل فرار می‌کند. همچنین مشخص شد پسر زخمی که پیمان نام دارد برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.
بدین ترتیب مأموران پلیس برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند که تیم پزشکی اعلام کرد پیمان بر اثر خونریزی شدید روی تخت بیمارستان فوت کرده‌است.
با اعلام خبر قتل پسر جوان، قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.
نخستین تحقیقات حکایت از آن داشت که درگیری خونین به خاطر متلک‌گویی به زن جوانی آغاز شده و به قتل پیمان پایان یافته‌است. بررسی‌ها نشان داد مقتول همراه تعدادی از دوستانش داخل پارک نشسته‌بوده که زن جوانی از نزدیکی آن‌ها عبور می‌کند و یکی از پسران جوان به او متلکی می‌گوید و همین موضوع باعث مشاجره لفظی آن‌ها با زن جوان می‌شود. سپس مرد جوانی که ادعا می‌کرده شوهر زن جوان است، وارد درگیری می‌شود و با چاقو پیمان را به قتل می‌رساند.
دستگیری قاتل
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند. مأموران چند روز قبل، زن جوان را به نام صفورا شناسایی کردند که مشخص شد وی روز حادثه همراه شوهر صیغه ای‌اش به نام ستار این درگیری خونین را رقم زده‌است، بنابراین ستار به عنوان قاتل تحت تعقیب قرار گرفت، اما مأموران متوجه شدند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌است. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه یک روز قبل مأموران پلیس متهم را در مخفیگاهش در یکی از شهر‌های اطراف تهران شناسایی و بازداشت کردند.
اعتراف به قتل
متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اظهار پشیمانی به قتل پسر جوان اعتراف کرد و در ادعایی گفت: «مدتی است با همسرم صیغه‌ای‌ام اختلاف دارم و روز حادثه هم همراه او به پارک رفتم تا درباره اختلافمان با هم حرف بزنیم. روی نیمکتی نشسته‌بودیم و قرار بود اختلافمان را حل و فصل کنیم، اما دوباره با هم مشاجره لفظی پیدا کردیم و به همین خاطر همسر صیغه‌ای‌ام قهر کرد و به طرف خانه‌اش به راه افتاد. سپس من هم به طرف دیگر پارک به راه افتادم و قصد داشتم برای انجام کاری به داخل خیابان بروم، اما هنوز از پارک بیرون نرفته‌بودم که صدای درگیری صفورا را شنیدم. به سرعت به طرف او رفتم و دیدم با چند پسر جوان در حال مشاجره لفظی است. صفورا گفت آن‌ها به او متلک گفته و مزاحمش شده‌اند که به غیرتم بر‌خورد و با آن‌ها درگیر شدم. وقتی درگیری ما بالا گرفت، چاقوی میوه‌خوری زن و مردی که داخل چمن پارک در حال خوردن هندوانه بودند، برداشتم و به طرف پسران جوان رفتم. چاقو را بدون هدف به سوی آن‌ها پرتاب کردم که به پسر جوانی برخورد کرد و او خونین روی زمین افتاد و من هم از ترس از پارک فرار کردم.»
وی در پایان گفت: «من فکر نمی‌کردم پسر جوان با ضربه چاقوی من فوت کند و احتمال می‌دادم او زخمی شده و در بیمارستان تحت درمان است، اما از ترس فراری شدم و الان که دستگیر شدم، تازه متوجه شدم پسر جوان به قتل رسیده‌است و من هم قاتل هستم.»
متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار