کد خبر: 1095277
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
معاون دبیرکل «حزب الله» لبنان:
معاون دبیرکل «حزب الله» لبنان در سخنانی تصریح کرد: مقاومت در فلسطین و لبنان برای مقابله با صهیونیست‌ها یکپارچه و متحد است.

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تأکید کرد که مقاومت در فلسطین و لبنان برای مقابله و رویارویی با دشمن صهیونیستی، متحد و یکپارچه است.

بر اساس این گزارش، معاون دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد: تصور اینکه جنگ با رژیم صهیونیستی متوقف خواهد شد، یک تصور باطل است. همه ما به عنوان مقاومت آماده هرگونه فعالیت برای آزادسازی فلسطین از اشغال هستیم.

این شخصیت برجسته لبنانی در ادامه اظهاراتش در این زمینه عنوان کرد: کسانی که گزینه سازش با دشمن صهیونیستی را در پیش گرفته اند، تاکنون حتی حاضر به آزادسازی یک وجب از اراضی اشغال‌شده هم نشده اند. این مقاومت در غزه و بیروت بود که آزادسازی اراضی اشغالی از لوث اشغالگران را محقق ساخت.

پیش از این هم «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفته بود: پر واضح است که مقاومت تا زمان نابودی کامل رؤیاهای رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد.

این شخصیت برجسته فلسطینی ضمن انتقاد از سازش شماری از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: سازش برخی کشورهای عربی با صهیونیستها درست در شرایطی رخ می دهد که ملت فلسطین به مقاومت در برابر این رژیم ادامه می دهد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار