کد خبر: 1095089
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: قرار است واردات کالا‌های ته لنجی ضابط‌مند شود و پلیس اقتصادی و گمرک مانع واردات برخی کالا‌ها در شهر‌های مرزی نشود.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در دومین سفر خود به استان خوزستان مسائل و وضعیت اقتصادی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و اهواز، را با برگزاری نشست‌های تخصصی با مسوولان مربوطه بررسی خواهد کرد.

بازدید از مرز شلمچه و ساختمان اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اهواز، برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص بررسی وضعیت اقتصادی شهرستان‌های اهواز، آبادان و خرمشهر، و بازدید از گمرک اروند کنار آبادان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر اقتصاد به خوزستان است.

در نخستین برنامه در سفر به جنوب غرب خوزستان و در حاشیه بازدید از پایانه گمرکی بندر اروندکنار گفت: با مصوبه هیئت دولت قرار است تعداد سفر‌های دریایی لنجداران از ۳ به ۶ سفر در سال افزایش یابد.

‌خاندوزی افزود: قرار است واردات کالا‌های ته لنجی ضابط‌مند شود و پلیس اقتصادی و گمرک مانع واردات برخی کالا‌ها در شهر‌های مرزی نشود.

وی در گفتگو با تجار و بازرگانان در اروندکنار نیز گفت: باید گمرک در این منطقه به ظرفیت اسمی خود دست یابد و دوباره فعال شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار