کد خبر: 1094686
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در سفر به لوزان سوئیس با رئیس و مسئولان عالی‌رتبه کمیته بین‌المللی المپیک و نیز روسای فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک دیدار خواهند کرد.
 در سفر سه روزه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، به لوزان سوئیس، مسئولان ورزش ایران چندین دیدار مهم و اثرگذار در ورزش کشور خواهند داشت.

سجادی و صالحی‌امیری امروز و در نخستین روز سفر خود با دیوید لاپارتینت رئیس اتحادیه جهانی دیدار و درخصوص مسائل مهم فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران از جمله اساسنامه، گفتگو می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک فردا سه‌شنبه (۷ تیرماه) به دیدار توماس باخ رئیس کمیته ملی المپیک خواهند رفت و چند دیدار مهم نیز با مسئولان ارشد IOC برگزار خواهند کرد. هرچند که دلایل این دیدار هنوز مشخص نیست، اما شنیده می‌شود طرفین درخصوص مسائل مهمی با هم بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

مسئولان ورزش ایران چهارشنبه و در آخرین روز سفر خود به لوزان با موریناری واتانابه دیدار می‌کنند.

اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری هنوز اساسنامه فدراسیون ایران را برای برگزاری انتخابات تایید نکرده است. فدراسیون جهانی ژیمناستیک نیز نسبت به انتخابات فدراسیون ایران حساس شده تا جایی‌که چند نامه به ایران ارسال کرده تا زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

گفته می‌شود سجادی و صالحی‌امیری در سفر به سوئیس و با توجه به استقرار دو فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک در لوزان، به دنبال گرفتن تاییدیه اسناسنامه‌های این دو فدراسیون ملی کشورمان هستند.

حال باید منتظر ماند و دید ره‌آورد این سفر، فدراسیون‌های ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری ایران از شرایط بحرانی را خارج خواهد کرد یا خیر.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار