کد خبر: 1094344
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
۲ نفر از نمایندگان مجلس پس از اعمال فشار‌های متعدد به فاطمی‌امین و به نتیجه نرسیدن، به تازگی در قالب پیامکی تهدیدآمیز، با وی اتمام حجت کرده‌اند که باید گزینه آن‌ها در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به عنوان مدیر منصوب شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به تازگی موضوع استیضاح وزیر صمت از سوی تعداد محدودی از نمایندگان مجلس مجددا مطرح شده و دنبال می‌شود.

اگرچه استیضاح یکی از ابزار‌های نظارتی مجلس است و نمایندگان حق دارند که طبق قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس بر عملکرد وزرا نظارت داشته باشند، اما اطلاعات خبرنگار فارس حاکی از آن است که برخی از نمایندگان از حربه استیضاح برای اهداف شخصی خود استفاده می‌کنند.

در موضوع استیضاح وزیر صمت قاطبه نمایندگان مجلس معتقد هستند دلایل متقنی برای استیضاح فاطمی امین با توجه به عملکرد ۱۰ ماهه وی در وزارت صمت وجود ندارد و هنوز برای قضاوت درباره عملکرد وی در این وزارتخانه عریض و طویل زود است.

* ماجرای یک پیامک و مطالبه برخی نمایندگان از وزیر صمت

خبرنگار فارس با خبر شد دو نفر از نمایندگان مجلس که از طراحان و پشت صحنه‌های استیضاح وزیر صمت هستند پس از فشار‌های متعدد در آخرین بار در قالب پیامکی تهدید آمیز، اتمام حجت کرده‌اند که باید گزینه آن‌ها در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به عنوان مدیر منصوب شود.

معدن‌چادرملو در طول یک سال گردش مالی سنگینی دارد و وقتی نماینده‌ای مطالبه انتصاب مدیران خود را در چنین بنگاه اقتصادی بزرگی دارد، قطعا اهداف خاص مالی را هم دنبال می‌کند.

این در حالی است که رهبر انقلاب بارها، از جمله در دیدار اخیر نمایندگان مجلس، نسبت به دخالت نمایندگان در انتصابات دستگاه‌های اجرایی تذکر داده بودند.

به زودی اسامی نمایندگانی که در حال اعمال فشار برای مهره چینی در دستگاه‌های اجرایی هستند پس از بررسی‌های بیشتر و گزارش به مراجع ذی صلاح منتشر خواهد شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار