کد خبر: 1094252
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به تغییرات مدیریتی در سازمان اطلاعات سپاه
با اعلام خبر انتصاب سردار کاظمی به عنوان رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه و پایان دوران خدمت حجت‌الاسلام طائب، کاربران شبکه‌های اجتماعی طی توئیت‌هایی از حجت‌الاسلام طائب بابت پروژه‌های موفقیت‌آمیز او در ۱۰ سال تقدیر کرده و انتصاب سردار کاظمی را تبریک گفتند
محمد صادق عبداللهی

با اعلام خبر انتصاب سردار کاظمی به عنوان رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه و پایان دوران خدمت حجت‌الاسلام طائب، کاربران شبکه‌های اجتماعی طی توئیت‌هایی از حجت‌الاسلام طائب بابت پروژه‌های موفقیت‌آمیز او در ۱۰ سال تقدیر کرده و انتصاب سردار کاظمی را تبریک گفتند. کاربران خطاب به کسانی که از رفتن حجت الاسلام طائب ابراز خوشحالی کردند و گفتند که مشی اطلاعات سپاه در برخورد با فتنه‌گران و منافقان و صهیونیست‌ها نه تن‌ها به اتمام نرسیده، بلکه با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.

مهدی جهان‌تیغی:
حرف آخر را باید اول زد؛ برای صهیونیست‌ها، ضدانقلاب و دشمنان ایران نه تنها کابوس طائب تمام نخواهد شد، بلکه وارد مرحله تازه‌تری خواهد شد. با حضور سردار کاظمی روند‌های اطلاعاتی سپاه، پیچیده‌تر و سیلی‌های ایران خاص‌تر و اقدام ضدامنیتی و اطلاعاتی علیه ایران سخت‌تر از قبل خواهد شد.
سیدپویان حسین‌پور:
در ۱۳،۱۴سالی که حاج‌آقای طائب عهده‌دار مسئولیت اطلاعات سپاه بود، اتفاقات بزرگی در این مجموعه افتاد که امیدوارم مجموعه سازمان اطلاعات، برای تبیین آنچه قابل گفتن است، برنامه‌ای داشته باشد. از توسعه کمی و کیفی نهاد امنیتی سپاه تا پرونده‌های متعددی که با موفقیت به سرانجام رسید. سردار کاظمی هم از کارکشته‌های امور اطلاعاتی و امنیتی است و از گفته‌های مرتبطین با او پیداست که در کارنامه‌اش موفقیت‌های بزرگی در این حوزه وجود دارد. حاج کاظم از فرماندهان مخلص و مجاهد سپاه است که حضور او در رأس سازمان اطلاعات سپاه، قطعا موجب مؤثرترشدن این نهاد انقلابی خواهد شد.
مرتضی سویلمی:
تغییر و تحولات اساسی در ساختار‌ها و رویکرد‌ها یکی از نهاد‌های جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بعد از یک دهه امری طبیعی با هدف پویا‌تر شدن سازمان اطلاعات سپاه است؛ نظر به اهمیت و حساسیت‌های موجود درباره جامعه اطلاعاتی ن. م توصیه می‌شود از هرگونه گمانه‌زنی‌های نامعتبر در این خصوص پرهیز شود.
محمود میرحاجی:
با اعتقاد راسخ به تدابیر مقام معظم رهبری نابودی رژیم صهیونیستی از آنچه تصور می‌کنید، نزدیک‌تر شد.
کاربری با نام «حاج حسن:»
حاج حسین طائب عزیز ما بابت تمام زحمت‌هایى که کشیدى، بابت تک‌تک پرونده‌هایى که به سرانجام رساندى، بابت کشف و برخورد انواع و اقسام فسادهاى بزرگ امنیتى، اقتصادى، اجتماعى و فرهنگى که در دوران مسئولیت شما صورت گرفت، خالصانه تقدیر و تشکر می‌کنیم و عرض خداقوت دارم.
عبدالله گنجی:
برای یه جا به جایی درون تشکیلاتی- که هنوز هم انجام نشده- ده‌ها روایت ساخته‌اند: ترور (همراه با خیابان محل ترور و بیمارستان محل بستری)، نفوذ، تخلف، مشکل با رده‌های مشابه، مرتبط با دستگیری‌های مجازی و... بعد از ۱۰ سال یک جابه‌جایی کاملاً معمولی برای قرار گرفتن در سنگری بزرگ‌تر. #طائب #اطلاعات
سبحان برکتی:
اینکه می‌بینید اسقاطیلی‌ها و حامیان داخلیشون از جابه جایی طائب خوشحالند! به خاطر ضرباتی هست که تو این سال‌ها ازش خوردن، حالا خبرندارن جایگزین طائب با هدف نابودیشون اومده...
مسلم معین:
سلام بر حاج کاظم (سردار محمد کاظمی) مسئول جدید سازمان اطلاعات سپاه. تقوا، پاکدستی، درایت و تیزهوشی و حق مداری او مشهور است. مثل وزن اسمش، آدم را یاد حاج قاسم می‌اندازد. خداقوت به حجت‌الاسلام طائب بعد از دو دوره مسئولیت سخت و طولانی.
حمیدرضا زندی:
با حضور حاج کاظم در رأس سازمان اطلاعات سپاه، شرایط سخت‌تر و پیچیده‌تری در انتظار دشمنان ملت ایران قرار خواهد داشت. خدا قوت به حاج حسین طائب بابت سال‌ها مجاهدت در عرصه تأمین امنیت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار