کد خبر: 1093551
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران هر کدام از ما باید افسر جهاد تبیین باشیم، گفت: باید با کنشگری فعال و مؤثر در عرصه جهاد تبیین ترفند‌ها و عملیات روانی دشمنان را خنثی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران هر کدام از ما باید افسر جهاد تبیین باشیم، گفت: باید با کنشگری فعال و مؤثر در عرصه جهاد تبیین ترفند‌ها و عملیات روانی دشمنان را خنثی کنیم.

 سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در افتتاحیه کنگره ملی بزرگداشت ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: استمرار راه شهدا هم تعقیب اهداف انقلاب اسلامی است و هم برنامه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن بی‌رحمانه بر ملت ایران می‌تازد، تصریح کرد: دشمن در بستر فضای مجازی و با توسل به دروغ سعی در القای یأس و ناامیدی در میان ملت ایران دارد، چنانکه هر کس در فضای مجازی سیر کند و دچار بحران هویت شود احساس می‌کند که به پایان راه رسیده است.

وی توضیح داد: راه ملت ایران مشخص و آینده روشن است، البته مشکلاتی وجود دارد که عمده آن‌ها از کارشکنی‌ها و برنامه‌های همین دشمنان نشأت گرفته است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی و در جنگ ترکیبی، هر کدام از ما باید افسر جهاد تبیین باشیم، عنوان کرد: باید با کنشگری فعال و مؤثر در عرصه جهاد تبیین ترفند‌ها و عملیات روانی دشمنان را خنثی کنیم.

عشایر، پرچمدار عزت و افتخار در همه دوران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه عشایری در تمام دوران‌ها پرچم‌دار عزت، افتخار، دیانت و میهن‌پرستی بوده و شجاعت و مقاومت را معنا کرده است.

وی دشمنی با دشمنان اسلام و ایران و همچنین خدمت‌گزاری به مردم را از مهمترین ویژگی‌های عشایر برشمرد و افزود: تقدیم ۱۱ هزار شهید سند گویای این ادعاست.

سلیمانی یادآور شد: امام (ره) در سال ۴۲ و در پاسخ به نامه‌ای که رییس ایلی از لرستان برای اعلام حمایت از مرجعیت تشیع ارسال کرده بود نوشتند، «عشایر ذخایر بقیه الله الاعظم هستند» و بعد از انقلاب هم عشایر را ذخایر انقلاب نامیدند.

سلیمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره قدردان عشایر بوده‌اند و در بیانات ایشان که در اجلاسیه همین کنگره پخش می‌شود جملات رسایی در وصف عشایر فرموده‌اند.

وی در پایان از عوامل برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار