کد خبر: 1092659
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
یک شبکه تلویزیونی آمریکا گزارش داد که خط حمله تیم ملی ایران بهتر از خط حمله تیم تحت‌هدایت گِرگ برهالتر است.

تیم ملی فوتبال آمریکا در حالی خود را آماده حضور در بیست‌ودومین دوره جام جهانی می‌کند که در گروه B با تیم‌های انگلیس، ایران و ولز هم‌گروه است. شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس ـ CBS» آمریکا در مطلبی به‌قلم «راجر گونسالس» در فاصله پنج ماه مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به طرح پنج مسئله مبرمی که گِرگ برهالتر سرمربی آمریکا با آن مواجه است، پاسخ داده است.

در بخشی از این مطلب با طرح این پرسش که «آیا خسوس فریرا باید مهاجم شماره یک تیم ملی آمریکا در جام جهانی قطر باشد؟»، آمده است؛ «بله، اما به‌طور پیش‌فرض! هیچ حفره‌ای بزرگتر از حفره مهاجم در تیم تحت‌هدایت برهالتر وجود ندارد و این شامل پست دفاع میانی نیز می‌شود. در جام جهانی، آمریکا با تیم‌های انگلیس، ولز و ایران روبه‌رو خواهد شد که گزینه‌های بسیار بهتری در خط حمله دارند، بله، حتی ایران».

در ادامه مطلب راجر گونسالس با بررسی گزینه‌های برهالتر برای خط حمله آمده است: «توانایی خسوس فریرا در انتخاب هم‌تیمی‌هایش برای ردوبدل کردن پاس و فرم گلزنی اخیرش به او برای تبدیل شدن به گزینه اول خط حمله تیم ملی آمریکا کمک خواهد کرد، در زمان حاضر فریرا در این زمینه پیشتاز است اما همه این سناریوها می‌توانند در یک لحظه تغییر کنند».

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار