کد خبر: 1091154
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
به مناسبت سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌های متنوع فرهنگی در مترو تهران برگزار می‌شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، هدف از اجرای این برنامه‌ها را ارتقای سطح آگاهی و شناخت شهروندان در خصوص سیره زندگی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) عنوان کرد و گفت: فضاسازی بصری متناسب با این ایام در ایستگاه‌های مترو به خصوص در نیمه جنوبی خط یک انجام می‌شود و طرح‌های گرافیکی و کتیبه‌های فرهنگی با محتوای مرتبط با این ایام در سکو‌ها نصب و در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد. هم‌چنین نمایشگاه پوستر با عنوان «سبک زندگی روح‌الله» شامل تصاویری از حضرت امام (ره) و نوشته‌هایی مرتبط با سبک زندگی امام راحل (ره) در ایستگاه‌های منتخب و نمایشگاه ویژه در ایستگاه حرم مطهر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی به اجرای برنامه‌های هنری اشاره کرد و گفت: گروه دانش‌آموزی آوای رضوان در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه در دو ایستگاه امام خمینی (ره) و حرم مطهر امام خمینی) ره) به اجرای برنامه هم‌خوانی می‌پردازند.

نقیب، لزوم ارائه خدمات رسانی به مسافران و زائران حاضر در مراسم را یادآور شد و تأکید کرد: بخشی از زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از شهر‌های اطراف هستند و به همین منظور و جهت رفاه حال ایشان به خصوص بانوان و مادران محترم، اتاق مادر و کودک در ایستگاه حرم مطهر به صورت تمام وقت آماده خدمت‌رسانی و فعالیت است. هم‌چنین در روز اجرای مراسم با برپایی ایستگاه صلواتی از زائران در مراسم پذیرایی به عمل می‌آید.

وی به پخش زنده مراسم در ایستگاه‌های مترو اشاره کرد و گفت: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از طریق نمایشگر‌های ایستگاه‌های مترو به صورت زنده و محتوای رادیویی به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) نیز در قالب پادکست از طریق رادیو مترو برای مسافران شهر زیرزمینی پخش می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار