کد خبر: 1090305
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
سردار رحیمی اعلام کرد
رئیس پلیس پایتخت جزئیات تیراندازی به ماموران پلیس در خیابان طالقانی را تشریح کرد و گفت: این متهم، قاتل فراری بوده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحد‌های گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مأمورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت مأموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از مأموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
 
رئیس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت مأموران و شهروندان شلیک می‌نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است. در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار