کد خبر: 1090029
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که راهپیمایی پرچم تلاشی از سوی تل آویو برای سرپوش گذاشتن بر بحران‌های داخلی خود است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، اقدام رژیم صهیونیستی برای برپایی راهپیمایی پرچم را در راستای تلاش برای صدور بحران‌های کابینه این رژیم به طرف فلسطینی ارزیابی کرد و گفت این اقدام نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها در تلاش هستند بر بحران‌های داخلی خود سرپوش بگذارند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان تاکید کرد که راهپیمایی پرچم و استقرار نیرو‌های نظامی به منزله اعتراف رژیم صهیونیستی به اشغالی بودن بیت المقدس است.

گفتنی است، نظامیان صهیونیست به منظور برپایی راهپیمایی پرچم تدابیر امنیتی شدیدی در قدس اشغالی و شهر‌های اراضی اشغالی ۱۹۴۸ اتخاذ کرده اند.

روزنامه صهیونیستی آحارانوت در این زمینه نوشته است: تل آویو به خاطر نگرانی از وقوع درگیری در جریان راهپیمایی، دستور داده است نیرو‌های پلیس در بیت المقدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸، در حالت آماده باش قرار گیرند.

طبق اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، بیش از ۳ هزار نیرو در قدس و صد‌ها نفر دیگر در شهر‌های اطراف مستقر شده‌اند.

شخصیت‌های فلسطینی تأکید کرده اند که پافشاری صهیونیست‌ها بر برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی به مثابه اعلام جنگ است و گروه‌های مقاومت نیز هشدار داده اند که برگزاری این مراسم باعث انفجار اوضاع خواهد شد.

همچنین نظامیان صهیونیست بامداد امروز ده‌ها نفر از شهروندان فلسطینی را در قدس اشغالی و شهر‌های مختلف کرانه باختری بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار