کد خبر: 1089717
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
نمایشگاه ردای سرخ به منظور معرفی شهدای روحانی با حضور مجموعه‌های مرتبط با این شهدا و فعالان فرهنگی ۳۱ استان کشور در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار شده است.
مسئول نمایشگاه کنگره چهار هزار شهید روحانی،از برپایی این نمایشگاه در ۵۱ غرفه از استانهای کشور تا ۱۰ خرداد ماه در مصلی قدس قم خبر داد.

یحیی عقیلی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان قم اظهار داشت: این کنگره در روز چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی رییس جمهور و فرمانده سپاه در مصلی قدس قم برگزار می‌شود.

مسئول نمایشگاه کنگره ۴۰۰۰ شهدای روحانی، برپایی نمایشگاه را یکی از برنامه‌های جانبی این کنگره برشمرد و ابراز داشت: این نمایشگاه فرهنگی و رسانه‌ای از روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه در مصلی قدس قم کار خود را آغاز کرده و تا ۱۰ خرداد نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ۵۱ غرفه از استان‌های مختلف کشور است افزود: ۳۲ غرفه در این نمایشگاه از سوی سپاه‌های استانی راه اندازی شده و نهادهایی همانند سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پژوهشگاه امام صادق (ع) و برحی از دیگر مراکزی که در رابطه با شهدای روحانی آثاری داشته‌اند، در این نمایشگاه مشارکت دارند.

عقیلی عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر شهدای روحانی، به معرفی برخی جانبازان و آزادگان شاخص جامعه روحانیت نیز پرداخته شده و آثار رسانه‌ای و فرهنگی در قالب عکس، پوستر، کلیپ و تیزر و نیز فعالیت‌های تجسمی در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار شهدای روحانیت از دوره نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی، سالهای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای ترور به نمایش درآمده است.

مسئول نمایشگاه کنگره ۴۰۰۰ شهدای روحانی، با اشاره به ساعات برگزاری نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه در طبقه دوم مصلی قدس قم دایر شده و صبح‌ها از ۹ الی ۱۳ و عصرها نیز از ۱۶ الی ۲۰ میزبان علاقمندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار