کد خبر: 1089542
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
با وجود اینکه 5 ماه از سرپرستی یک مسئول در معاونت مهم وزارت ورزش می‌گذرد، وزیر ورزش هنوز انتخاب قطعی خود را انجام نداده است.
 شهریورماه سال گذشته بود که حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد و بعد از روی کار آمدن وی در این وزارتخانه همه منتظر تغییرات عظیم به ویژه در بخش معاونت‌ها بودند.

وزیر جدید ورزش و جوانان در همان ابتدای مدیریتش معاونان فرهنگی و حقوقی را معرفی کرد که سینا کلهر و بنیامین شکوه‌فر برای این پست انتخاب شدند اما مهمترین معاونت وزارت ورزش یعنی ورزش حرفه‌ای و قهرمانی از آن انتخاب‌هایی بود که ماه‌ها زمان برد تا وزیر به نتیجه قطعی و نهایی برسد که در نهایت محمد پولادگر به عنوان بهترین گزینه سجادی برای معاونت قهرمانی انتخاب شد.

معاونتی که بعد از ماه‌ها هنوز بلاتکلیف مانده، معاونت توسعه منابع انسانی و مالی وزارت ورزش است. 13 آذر سال گذشته بود که وزیر ورزش امیرحسین مطلبی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انتخاب کرد و از آن زمان تاکنون که بیش از 5 ماه می‌گذرد، این معاونت مهم که در توزیع اعتبارات به فدراسیون‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند بدون معاونت مانده است.

حالا این روزها صحبت از تغییر در این معاونت شنیده می‌شود و گزینه‌هایی نیز در این بین نام برده می‌شوند اما باید دید سرانجام حمید سجادی چه تصمیمی می‌گیرد و چه کسی را برای این معاونت انتخاب می‌کند.

معاونت مالی وزارت ورزش را پیش از این افرادی برعهده داشتند که بعدها به عنوان استاندار انتخاب شدند. مناف هاشمی و سیدعلی آقازاده 2 معاونی بودند که بعد از مدتی کار در این وزارتخانه با استانداری وزارت ورزش را ترک کردند. بعد از آن هم ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع انسانی و مالی وزارت ورزش شد که با پایان دولت بازنشسته شد اما کماکان کمک‌هایی را به مطلبی داشت.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار