کد خبر: 1089202
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
سردار حسن‌زاده:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: بسیجیان و رزمندگان پرورش یافته مکتب امامین انقلاب، شهدا و حاج قاسم سلیمانی هستند که راه شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را آموخته و بار‌ها آن را مشق نموده‌اند.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران‌بزرگ ظهر امروز در اجتماع 30 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) اظهار داشت: این رزمایش و اجتماع متشکل از کلیه یگان‌های منتخب و نمونه بسیجیان و پاسداران از گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس، و فاتحین و کوثر و قرارگاه‌های عملیاتی نصر، فتح، قدس و قدر، تیپ‌های امنیتی، یگان فاتحین و 23 ناحیه مقاومت بسیج و یگان عملیات هوایی است.

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه، گشت‌های رضویون، مقابله با کرونا، واکسیناسیون و دیگر خدمات اجتماعی از جمله اقدامات سپاه محمد رسول الله(ص) است، افزود: امروز شاهد حضور سازمان‌یافته و مقتدرانه بسیجیان و رزمندگان و پاسداران بصیر هستیم که وارثان به حق فاتحان خرمشهر هستند.

سردار حسن‌زاده تاکید کرد: این بسیجیان و رزمندگان پرورش یافته مکتب امامین انقلاب، شهدا و حاج قاسم سلیمانی هستند که راه شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را آموخته و بارها آن را مشق نموده‌اند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه بسیجیان و رزمندگان به خوبی بر شرایط کنونی مشرف هستند و می‌دانند که هیمنه دشمن فرو ریخته و نابودی‌شان شتاب مضاعف یافته است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد عقب‌افتادگی دشمنان انقلاب در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی گفت: امروز تمام ملت ایران، سربازان و دلباختگان امام زمان(عج) خویش‌اند که عطر آن امروز با نوای دلنشین «سلام فرمانده» در سراسر کشور به مشام می‌رسد و این بسترسازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است.

سردار حسن‌زاده در پایان تاکید کرد: با اجرای مرحله نهایی عملیات الی بیت المقدس و آزادی قدس شریف شاهد برافراشته شدن پرچم «لا اله الا الله» در سراسر جهان خواهیم بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار