کد خبر: 1089128
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها گفت: رئیس‌جمهور آبروی خودش را به میدان آورده و از مسؤولان انتظار می‌رود راه‌های برون‌رفت از مشکلات موجود را برای مردم شرح دهند.
آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران پیش از ظهر امروز در همایش نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده سابق، ولی فقیه در استان سمنان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری که در دامغان برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از بزرگان ارزشی اسلامی محسوب می‌شود و بهتر است تا شخصیت‌ها زنده هستند، از آن‌ها تجلیل شود.

وی به خصوصیات ممتاز آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی اشاره و تصریح کرد: این عالم گرانقدر، یک انقلابی کامل قبل از انقلاب اسلامی بوده است که یک ویژگی شاخص برایشان محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حمایت و پشتیبانی از امام راحل، حامی واقعی خط ولایت‌فقیه بودن، ولایت‌مداری، افتخار عهده‌داری ۴۰ سال نمایندگی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در استان سمنان، استقامت در دین‌داری، داشتن زهد و تقوا و نداشتن رانت سیاسی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله شاهچراغی است.

وی با بیان اینکه ما اصالتاً طلبه هستیم و نباید شئون طلبگی را فراموش کنیم، اضافه کرد: بی‌حرمتی به روحانیت عقبه ۱۰۰ ساله دارد و در این بی‌احترامی، رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی نقش ایفا می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اشاره و تصریح کرد: مسؤولان کشور باید دلایل اصلی گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها را به‌صورت کامل برای مردم تشریح کنند و با مردم حرف بزنند و رنج مردم را رنج خودشان بدانند.

خاتمی با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی دولتی مردمی است، تأکید کرد: رئیس‌جمهور اعلام کرد که آبروی خودش را به میدان آورده است و با توجه به مردمی بودن دولت، از مسؤولان این انتظار وجود دارد که تمام ابعاد و راه‌های برون‌رفت از وضع موجود را برای مردم شرح دهند.

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، این مسؤولیت در استان به دست این شخصیت گرانقدر است که جای مباهات و افتخار دارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار