کد خبر: 1088968
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که همچنان سیاست ترور رهبران حماس را دنبال می‌کنند اما از واکنش‌های احتمالی به چنین اقدامی واهمه دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در نوار غزه و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های «القسام» شاخه نظامی این جنبش، هنوز یک گزینه برای تل‌آویو است.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» و به نقل از شبکه رسمی رژیم صهیونیستی «کان»، منابع ارشد نظامی گفته‌اند: «ارتش اسرائیل ترور السنوار و الضیف را همچنان یک گزینه می‌داند، اما باید در نظر داشت که این امر چه واکنش‌هایی را در پی خواهد داشت».

این در حالی است که صهیونیست‌‌ها از زندگی اجتماعی فرمانده گردان‌های القسام هیچ اطلاعاتی در دست ندارند؛ وی از سال ۱۹۹۲ تاکنون توسط رژیم اشغالگر تحت تعقیب است.

طی هفته‌های اخیر، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی و همچنین مقامات سابق و روزنامه‌نگاران آن درخواست‌ها برای ترور السنوار را افزایش داده و ادعا می‌کنند که او عملیات استشهادی در منطقه «العاد» نزدیک تل‌آویو را که منجر به کشته شدن ۳ صهیونیست شد، تشویق کرده است.

با وجود آنکه رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۴ تاکنون سیاست ترور را برای مقابله با رهبران مقاومت فلسطین در پیش گرفته، گردان‌های القسام به اشغالگران هشدار داده‌اند که در صورت ایجاد تهدیدی علیه سران و فرماندهان مقاومت، شدیداً به تل‌آویو پاسخ خواهند داد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار