کد خبر: 1086516
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه فلسطین کانون عزت و سرافرازی مسلمانان جهان است، تاکید کرد: ملت ایران همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل از هر کوششی دریغ نخواهند کرد.

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در سایه شجاعت، دلاوری و توانمندی رزمندگان مقاومت رژیم صهیونیستی دچار ترس و هراسی شده است که نوید بخش آزادی و رهایی فلسطین اشغالی از چنگال منحوس رژیم اسرائیل است.

وی ادامه داد: امروز وحدت و همدلی فلسطینیان در سرتاسر جهان فراگیر شده و شاهد هستیم در کشورمان تمامی مذاهب از جمله شیعه و سنی بر لزوم حمایت از فلسطین اتفاق نظر دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یار و یاور امت مظلوم فلسطین هستند، تصریح کرد: ملت ایران نخواهند گذاشت که آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان اهداف شوم و ظالمانه خود را به اجرا درآوردند.

وی ادامه داد: مردم فلسطین بسیاری از سختی ها و دشواری ها را پشت سر گذاشته اند و امروز نظاره گر این موضوع هستیم که بسیاری از معادلات بیگانگان در ریشه کن کردن شیعیان، اشغال سرزمین های امت اسلامی و همچنین تفرقه بین مذاهب شیعه و سنی به ناکامی تبدیل شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه فلسطین کانون عزت و سرافرازی امت مسلمان جهان است، تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل از هر کوششی دریغ نخواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار