کد خبر: 1085276
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
امام جمعه میانه:
امام جمعه میانه تنها راه شکست دشمن را مقاومت عنوان کرد و افزود: نیروهای نظامی کشور در دوارن دفاع مقدس با بیرون راندن دشمن از کشور و مرزهایمان نشان دادند که با مقابله و مقاومت در برابر دشمن می‌توان او را شکست داد هر چقدر هم این دشمن مجهز و به ظاهر قوی باشد.

 حجت الاسلام عبدالله محمّدی در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای شهرستان میانه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  ضمن گرامی داشت این روز، از ایستادگی و مقاومت ستودنی ارتشیان در طول دفاع مقدس در برابر دشمن متجاوز یاد کرد و متذکر شد: امروز شاهد درخشش ارتش در تولید سلاح و تجهیزات نظامی و فعالیت گسترده در عرصه های اجتماعی و خدمت رسانی به مردمیم.

 وی امنیت، قدرت و استحکام پایه های نظام و انقلاب را مدیون رشادت های نظامیان در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: آنها با افتخار در برابر دشمنی که در مسیر دستیابی به اهدافش حتی به مدارس و مردم بی دفاع ما هم رحم نمی کرد، جانانه ایستادند؛ صدها هزار شهید، ایثارگر و آزاده تقدیم کردند و امروز بسیارند جانبازانی که جوانی خود را فدا کرده و سالهاست از آثار جنگ در رنج و عذابند.

فرمانده سپاه میانه هم با اشاره به اینکه نیروهای ارتشی از ابتدای انقلاب تا کنون، لحظه ای از خدمت به نظام و انقلاب غفلت نکرده اند، گفت: ارتشیان بازوان توانمند نظام و انقلابند.

حسین محمّدی روز ارتش امثال شهید صیاد شیرازی و شهید قرنی ها را الگوی عملی یک ارتشی معنوی ولایتمدار و نمونه ای رشد یافته و مطهر برای الگوگیری بسیجیان و آحاد ملت، توصیف و اظهار کرد: ارتش از لحظه فرار شاه همواره در حوادث مختلف و جنگ تحمیلی جزو اولین ها در کنار مردم و بسیجیان برای خدمت بی منت به مردم حاضر بوده است و بر این افتخار به خود می بالد.

 وی با اشاره به تلاش دشمن برای اختلاف افکنی در بین نیروهای مسلح و حذف ارتش، بینش عمیق و بنیادین امامین انقلاب و بصیرت نیروهای مسلح در سایه ولایت را مانعی بزرگ و سدی محکم در برابر این توطئه دانست و افزود: امروز وحدت و یکدلی نیروهای مسلح آنها را به یدی واحد و قدرتی مستحکم تبدیل کرده و دشمن را نه تنها فرسنگ ها از مرزهایمان دور ساخته بلکه فکر تجاوز نظامی را هم از ذهن آنها دور ساخته است.

محمدی روحیه شهادت طلبی، بسیجی و جهادی را مهمترین شاخصه های نیروهای ارتشی عنوان کرد و افزود: امروز کارآمدی و افتخارآفرینی این نیروهای ارزشی و ولایتمدار بر کسی پوشیده نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر