کد خبر: 1084389
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
بمناسبت روز فناوری انجام شد:
مدیران ادارات شهرستان اسلامشهر با حضور درپارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از فعالیتهای شرکتهای دانش بنیان در این مجموعه  بازدید کردند.
بهاره عشقی صابر

به مناسبت گرامیداشت روز فناوری هسته ای ، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان اسلامشهرباحضور درپارک علم فناوری سازمان پژوهشها و تحقیقات صنعتی ایران ،از روند فعالیتهای شرکتهای دانش بنیان مستقر در این مجموعه بازدید کردند.

در بازدید مدیران و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرای شهرستان اسلامشهر از پارک علم و فناوری ، از قسمتهای مختلف  شرکتهای دانش بنیان مستقر در این مجموعه که در زمینه تولید ویلچر سبک برای معلولان ، تولید تجهیزات پزشکی توسط جوانان و متخصصین علمی کشور فعالیت می کنند، بازدید کرده و ضمن آشنایی باروند فعالیتهای این شرکتها آشنا شده و با مسئولین و متخصصین آنها دیدار و گفتگو کرده واز مسائل و مشکلات آنها مطلع شدند.

مسئولین شرکتهای دانش بنیان پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران ،در گفتگو با فرماندار و روسای ادارات  شهرستان اسلامشهر، حمایت بیشتر از جوانان خلاق و محصولات تولیدی شرکتهای دانش بنیان که توسط محققان و متخصصان جوان  اختراع و تولید و قابل عرضه است،حمایت و پشتیبانی داشته باشند .

در مجموعه پارک علم و فناوری سازمان تحقیقات علمی وصنعتی کشور تعداد۱۴۸شرکت فناورحضور دارند که ازاین تعداد۹۳ شرکت دانش بنیان درزمینه های مختلف صنعتی،پزشکی،علمی و...فعالیت دارند که تولیدات آنهادرعرصه های مختلف در رفع مشکلات بوجود آمده در کشور با توجه به وجود تحریمهای ضالمانه ،نقش بسیارارزنده واساسی را ایفا کرده وهمواره راه گشای حل مشکلات صنعتگران ومحققان

هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار