کد خبر: 1082130
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
امام جمعه الیگودرز:
حجت الاسلام سرلک بر ضرورت حمایت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه رونق و رشد اقتصادی جامعه است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، امشب در جلسه مشکلات و رفع موانع تولید الیگودرز گفت: رفع موانع تولید امری ضروری و نیاز جامعه امروز است.

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت تقویت زیرساخت ها و کمک به رونق تولید تأکید کرد و افزود: حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات باید در اولویت قرار گیرد.

وی به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان اشاره و عنوان کرد: این مصوبات باید ضمانت اجرایی داشته باشد، چرا که اجرای این مصوبات خوش‌بینی مردم به دولت را به همراه دارد.

 حجت الاسلام سرلک در ادامه بر ضرورت توجه به مسأله تخصیص تسهیلات به واحدهای تولیدی الیگودرز اشاره و خاطرنشان کرد: این مهم در رونق تولید و برطرف شدن مشکلات این واحدها مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سهم تخصیص های سفر رئیس جمهور به الیگودرز تعلق گرفته است، گفت: امید است که این مصوبات با پیگیری و حسن توجه مدیران ارشد دولتی این تخصیصات تحقق یابد و در سال آینده شاهد رونق واحدهای تولیدی و اقتصادی در الیگودرز شویم.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: کمک به رونق اقتصاد، اشتغال زایی و رفع مشکلات اقتصادی و معیششتی جامعه فرصتی برای کاهش و مقابله با بسیاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار