کد خبر: 1078757
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
فرماندار:
فرماندار ویژه مرند با اشاره به وجود برخی مشکلات و کم و کاستی ها در کشور گفت: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه در کشور، مسوولین ما باید تفکر جهادی و انقلابی داشته باشند.

داود عباسی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای دولت آباد، ضمن گرامیداشت شهدا گفت: ایام دهه فجر، ایام مبارک و روز عزت و اقتدار و افتخار کشور است و ما وظیفه سنگینی در برابر حفظ این نظام و انقلاب داریم.

وی با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: هر انقلاب متشکل از دو عنصر است یکی عنصر خون و دیگری عنصر پیام است ولی دامنه عنصر پیام بیشتر است.

فرماندار مرند ادامه داد: انقلاب ما مستثنی از انقلاب عاشورا نیست و مردم با درک این موضوع به پا خواسته و انقلاب کرده و کشور را از ظلم و ستم استکبار نجات دادند.

وی با بیان اینکه مردم، چهل و سه سال قبل در خفقان بوده و عزت و اقتدار نداشتند گفت: ما امروز به خاطر این اقتدار و عزت که به برکت نظام و انقلاب به دست آورده ایم جشن می گیریم ولی دشمنان قسم خورده ما آن را قبول ندارند.

عباسی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ما توطئه های فراوانی برای نظام و کشور کرده اند که از جمله آنها ترورها، تحریم ها، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ تحمیلی بود.

وی تاکید کرد: باید روحیه جهادی داشته باشیم، مشکلات را تحمل کرده و در تلاش برای رفع آنها باشیم.

فرماندار ویژه مرند همچنین با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات کشور گفت: دولت آقای رئیسی در دو موضوع بیشتر فعالیت می کند که یکی از آن جلب اعتماد مردمی و دیگری رفع مشکلات معیشتی است.

عباسی تاکید کرد: همه با هم و در کنار هم برای اعتلای کشور و شهرستان تلاش کنیم و هم دوش و همصدا با دولت باشیم، حق مردم بیشتر از این است و مردم آن را بدانند که نسبت به گذشته پیشرفت های زیادی داریم و نباید کشور را با دوران گذشته مقایسه کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر